, ,

טנדר חדש מטויוטה בדרך ארצה

Toyota Tacoma
חברת השכרת הרכב והליסינג הישראלית 'אלבר' נמצאת בעיצומה של בדיקה מקיפה ובחינה של התאמת הטנדר טויוטה טקומה (Tacoma) לארץ, ובמידה ובדיקה זו תסתיים בחיוב, תחל לשווק את הטנדר המעניין גם אצלנו. אלבר עוסקת גם ביבוא מקביל של רכב, בשלב זה מתוצרת הונדה וטויוטה.
Toyota Tacoma
טויוטה טקומה הוא טנדר בינוני בממדיו במונחים אמריקאיים, והוא ממוקם מבחינת גודלו פחות או יותר בין הטנדרים היפנים המוכרים אצלנו, לבין האמריקאים הגדולים – שאת רובם אנו מכירים גם בארץ. הטקומה משווק בארה"ב ויש לו גם אח גדול – הטונדרה (Tundra), המתחרה בגדולים של 'ראם' שברולט, פורד וכיו"ב והוא מוצע גם עם מנועי V8 רבי עוצמה וממדי ענק, אך בשלב זה אינו רלוונטי עבורנו.
Toyota Tacoma
טויוטה טקומה מוצע בגרסאות דאבל-קבינה ו'קבינה וחצי', עם ארגז סטנדרטי או ארוך יותר (ואז – עם בסיס גלגלים ארוך יותר) ובהינע 2×4 או 4×4. אורך דגמי הטקומה נע מ-529 ועד 562 ס"מ, תלוי בתצורה, באורך הארגז ובבסיס הגלגלים – וזאת בהשוואה לאורך כולל של 525.5 ס"מ של הטויוטה היי-לקס. הרוחב נע בין 183-189.5 ס"מ – בהשוואה ל-176 ס"מ בהיי-לקס והגובה נמוך בהשוואה להיי-לקס, העומד על 181 ס"מ, עם 168-178.5 ס"מ בטקומה. הטקומה מוצע עם 2 מנועים לבחירה, שניהם בנזין: 4-צילינדרי בנפח 2.7 ל' עם 159 כ"ס או 4.0 ליטר V6 עם 236 כ"ס.
לפניה ליבואנית לקבלת פרטים נוספים, לחצו כאן
Toyota Tacoma