גנרטור 'חקלאי' מ-JCB

JCB G115QS; מנועי הגנראטורים החדשים מוכרים לאנשי השירות והתחזוקה של JCB ומשרתים זה מכבר באי-אלו כלים ודגמים וותיקים יותר
ג'י.סי.בי. הבריטית (JCB) משיקה סדרת גנרטורים מוזני-דיזל חדשים בטווח הספק שבין 20 ל-220 kVA תחת השם 'סדרה QS'; המעניין הוא שאת הגנרטורים משיקה חטיבת החקלאות בג'י.סי.בי. (JCB Agriculture) עם הבטחה להתאים לצרכים הייחודיים למגזר החקלאי, חיסכון בדלק – בין 6-7% בממוצע, תלוי בדגם – לעומת גנרטורים וותיקים יותר מתוצרתה ואמינות גבוהה במיוחד. הגנראטורים מיועדים לספק חשמל במקומות ללא אספקה קווית או כגיבוי למצבים בהם מופסקת אספקת החשמל הסדירה, כמו במבנים המכילים בע"ח (רפתות, לולים וכיו"ב), מרכזי מזון, מערכות חליבה, בתי קירור, מערכות חימום וייבוש וכיו"ב.
"מעל לכל מתוכננים גנרטורים חדשים אלו לספק אמינות גבוהה", מדגיש בעת חשיפת הליין העדכני אדוארד רוץ', מנהל השיווק בחטיבת החקלאות ב-JCB. "גנרטורים אלו תוכננו להעניק גיבוי לכל מערכת חשמלית בחווה או במשק החקלאי – הן באתרים בהם אין אספקת חשמל כלל, והן כגיבוי חירום בשימוש שוטף, כאשר לא ניתן לתפקד ללא חשמל".
דגם ה-G115QS החדש מציע 106kVA ב-60Hz/220V והוא מונע באמצעות מנוע JCB Dieselmax ארבע-בוכנתי
סדרת הגנראטורים החדשה QS מונעת באמצעות מנועי דיזל מתוצרת JCB – מסדרת ה-DieselMax – או מנועי קוהלר (Kohler). כל הגנראטורים כוללים מערכת סינון דלק תלת-שלבית, חופה עליונה העשויה חתיכה אחת (למניעה מוחלטת של חדירת מים) ודלתות צד מוגדלות לטובת גישה נוחה מבעבר לבדיקות או טיפולים. היצרנית מדגישה את השימוש בחומרים ומכלולים איכותיים, הכל לטובת אמינות מרבית, בכלל זה היא מציינת כדוגמא את האלטרנאטורים, המסופקים על ידי חברת Mecc Alte המומחית בתחום. כמובן שגם השימוש במנועי דיזל המוכרים ב-JCB והמוכחים כאמינים, מוצג כיתרון מהותי, שכן מדובר במנועים שאנשי התחזוקה והמכונאים מכירים היטב, ואינם בגדר מוצר זר ולא מוכר.
בג'י.סי.בי. מדגישים את השיפור בבידוד בפני רעשים ואת רמות הרעש הנמוכות יותר ביחס לדגמים קודמים; לדוגמא: הגרסה בתפוקה של 60-140kVA תייצר רמת רעש של 64 דציבלים בלבד ממרחק 7 מטרים. בכך מודגשת התאמת הגנרטורים טוב עוד יותר מבעבר לשרת בקרבת בעלי חיים או בכל סביבה הרגישה לרעשים.
לפירוט ומידע נוסף מיבואנית ג'י.סי.בי. לארץ, לחצו כאן