ניו הולנד: כרטיס כניסה חדש לסדרה CR

New Holland CR6.80
ניו הולנד מעבה את סדרת הקומביינים החדשה CR, שהושקה באמצע 2014. הדגם החדש והאחרון להצטרף להיצע מעגל אותו כלפי מטה ולמעשה הופך לבסיסי ולכרטיס הכניסה לסדרה החדשה. ניו הולנד CR6.80 מוצע עם מנוע 374 כ"ס ומתמקם לפיכך מתחת לששת הדגמים המוכרים זה מכבר של הסדרה, המוצעים בטווחי הספק שבין 401 ל-653 כ"ס.
New Holland CR6.80
הקומביין החדש מתוכנן לעבוד עם שולחנות קציר תבואות עד רוחב של 9.15 מ' ושולחנות תירס עד רוחב 8 שורות.
כמו אצל יתר דגמי סדרה CR מוצע גם בניו הולנד CR6.80 תא המפעיל המתקדם והמפואר של היצרנית המכונה Ultra cab ששודרג והותאם במיוחד לשרת בקומביינים החדשים ומתיימר להיות המתקדם והמרווח בתחום.
בין יתר המערכות והתוספות הסטנדרטיות בדגם זה נמצא את שיטת ה-Twin Rotor של ניו הולנד (צמד גלילי 'חילזון' להכנסת התבואה מהשולחן, השלובים זה בזה) המוצעת מזה שנים, אך שודרגה ועודכנה בדגמי סדרה זו; מערכת הגנה בפני פגיעת אבנים בשולחן ובמערכות המכאניות הפנימיות; מערכת איזון ופילוס אוטומטית של השולחן, הניזונה מחיישנים העוקבים אחר תוואי הקרקע עד לשיפועים של 15%; מיכל התבואה הוא הקטן בסדרה, אך עדיין נפחו כ-11,100 ליטר.
New Holland CR6.80
גם ב-CR6.80 החדש משרת מנוע FPT (פיאט) מתקדם העומד בתקני Tier 4B, עם הבטחה לצריכת דלק מינימאלית ותחרותית ומינימום פליטת מזהמים לאוויר.
לפניה ליבואנית ניו הולנד לארץ, לחצו כאן
New Holland CR6.80