Dewalt DCL043

Dewalt DCL043


יצרנית כלי העבודה החשמליים האמריקאית דה וולט (DeWalt) החלה בשיווק פנס נטען רב עוצמה הניזון מסוללת 20V והמיועד לתפקד בתנאי שטח וסביבה קשים. הפנס המאסיבי מצויד בטכנולוגיית LED והוא מכונה DCL043. הסוללה הנשלפת והנטענת בפנס זה מוכרת ממגוון כלים נטענים אחרים של היצרנית, מה שכמובן מהווה יתרון משמעותי למי שכבר משתמש בציוד נטען מתוצרת דה-וולט.
פנס ה-DCL043 החדש ניתן להעמדה על בסיסו (העליון והאחורי) כאשר המצע ישר, או לתלייה. ניתן לכוון את זווית ראש התאורה בזווית שבין 0 ל-90 מעלות. היצרנית מבטיחה עמידות בפני חדירת אבק ומים, ובנוסף מוקפת יחידת התאורה מגן גומי עבה לספיגת המכות ומניעת פגיעה בבית הנורות. מבנה בית הנורות המאסיבי כולל חרכי אוורור בכדי לספק הגנה בפני מכות ופגיעות יחד עם יכולת צינון יעילה של הפנס, בעיקר כאשר הוא מונח זמן ארוך ביד.
Dewalt DCL043

Dewalt DCL043


לדה-וולט DCL043 שני מצבי תאורה: האחד מאיר בעוצמה של 1,000 lumen ובאור לבן בהיר, השני מייצר אור אדום בעוצמה של 90 lumen. הראשון נועד לתנאי עבודה הדורשים את מלוא העוצמה ומירב התאורה שניתן להשיג באותו הרגע; המצב השני מיועד למצבים בהם נדרשת תאורה סביבתית רחבה בעוצמה נמוכה, לאפשר ראיית לילה סבירה. במצב כזה מוצעת תאורה מספקת לרוב מצבי העבודה, אך לאורך זמן בשל החיסכון בצריכת האנרגיה. עוד ניתן לווסת את עוצמת התאורה באמצעות מספר נורות ה-LED המופעלות, כאשר מתוך 3 הבהירות ניתן להפעיל אחת, שתיים או את כל השלוש – בהתאם לצורך.
Dewalt DCL043
בדה-וולט מייעדים את פנס ה-Heavy Duty החדש לעבודות בתנאי שדה, כאשר כמובן אין מקור חשמל להפעיל תאורה אחרת, גם בתנאים קיצונים של רטיבות, אבק, סכנת פגיעות ומכות וכיו"ב. לפניה ליבואנית כלי העבודה של דה-וולט לארץ, לחצו כאן