, ,

בובקט T450 – המכירה החלה

Bobcat T450 Bobcat T450 בובקט S450 החליף מוקדם יותר את ה-S130 הוותיק, מיני מעמיס מצליח שהוצא לפנסיה לאחר שנות שירות ארוכות. עתה מתחיל שיווק גרסת הזחלים של הבובקט S450 המכונה בובקט T450 וזו האחרונה נכנסת לנישה בהיצע בובקט שלמעשה עד כה לא מולאה בגרסת זחלים; לבובקט T450 הספק של 61 כ"ס ממנוע 2.4 ליטר 4-צילינדרי העומד בתקני Tier 4. למנוע זה מוצמדות מערכות עזר מתקדמות, בראשן מערכת לדימום חירום למניעת הרס ופגיעה קשה במנוע; מערכת חישנים מנתרת בכל רגע נתון את מדדי המנוע, דוגמת חום שמן, מים ועוד, וברגע שהיא מזהה חריגה מהנורמה – במצב העלול לפגוע במנוע – היא מתריעה בפני המפעיל, ואם המפעיל אינו מגיב או אינו מגיב מהר מספיק – היא מכבה באופן עצמאי את המנוע. הכוח מועבר אל הזחלים באמצעות מערכת הידרוסטאטית דו-שלבית – לראשונה במיני מעמיסים מתוצרת בובקט בגודל כזה. כפועל יוצא ניתן עתה להגיע למהירות נסיעה מרבית של 28 קמ"ש במצב High ועד כ-19 קמ"ש במצב Low.Bobcat T450 Bobcat T450 למרות הספק המנוע המכובד, עומד רוחב ה-T450 על 142 ס"מ בלבד, מה שאמור להציע יכולת תמרון וזריזות גם במקומות אליהם יתקשו בדרך כלל כלים חזקים כמוהו לפעול. הלחץ על הקרקע עומד כאן על 0.33 ק"ג לסמ"ר, מה שמקטין למינימום את נזקי המעבר והנסיעה באתרי הבנייה.
המשאבה ההידראולית מגיעה כאן עד ללחץ של 3,300 Psi עם הבטחה למהירות פעולת מוטות הדחיף ההידראוליים המהירה בסגמנט. במילים אחרות: בבובקט טוענים כי מהירות העלאת והורדת הזרועות היא המהירה בתחום.
בובקט T450 מוצע כסטנדרט עם תא מפעיל פתוח (קורות וגגון בלבד) כאשר כאופציה בתשלום נוסף ניתן לקבל קבינה ממוזגת. לפניה ליבואנית בובקט לארץ, לחצו כאן