, ,

מיצובישי: האנטר חדש ל-2015

Mitsubishi Hunter 2015
מיצובישי השיקה בתאילנד הטנדר Triton במהדורתו העדכנית ל-2015 – טנדר המוכר אצלנו בשם 'האנטר' ובשווקים אחרים כ-L200 ותחת שמות נוספים. ההאנטר (Hunter) החדש ל-2015 הוא יותר מתיחת פנים מקיפה ושדרוג הדגם המוכר ועדיין לא הדור הבא, החדש לגמרי של הטנדר המצליח, כפי שנרמז אודותיו עם מכונית התצוגה מ-2013 – המיצובישי GR-HEV קונספט. להאנטר חדש לגמרי, מן המסד ועד לטפחות, ניאלץ להמתין לפחות עוד שנה.
Mitsubishi Hunter 2015
מנוע הטורבו דיזל החדש הוא החידוש החשוב והמשמעותי ביותר בהאנטר 2015. היצע המנועים יכלול בסך הכל 4 אפשרויות בחירה: מנוע הטורבו-דיזל המוכר בנפח 2.5 ליטר עם 128 או 178 כ"ס, מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטר עם 128 כ"ס ומנוע טורבו דיזל חדש לגמרי, בנפח 2.4 ליטר שיוצע עם 181 כ"ס ומומנט מרבי של כמעט 44 קג"מ. היצע תיבות ההילוכים יכלול 5 או 6 הילוכים ידניים או 5 הילוכים אוטומטיים.
Mitsubishi Hunter 2015
העיצוב החיצוני לוטש ועודכן, אך עדיין קל וברור לזיהוי; כל הסבכה הקדמית הוחלפה וכך גם הפגוש הקדמי ופנסי הערפל. יחידות הפנסים בטנדר החדש הוחלפו כולן, כאשר הקדמיות עושות שימוש בטכנולוגיית ה-LED. הדפנות – כולל הארגז – קיבלו קימורים ופסי עיצוב חדשים והארגז שודרג ושופר מבפנים ובדלת האחורית.
עיצוב הפנים טופל אף הוא לעומק והוא עתה אמנם קודר במקצת, אך נקי ומוקפד יותר, וכולל אופציה לדיפוני עור יוקרתיים. תוספות "כרום" בוהקות בפנים מאפיינות אף הן את המיצובישי מגנום 2015 המיועד. לוח המחוונים, גלגל ההגה ובכלל כל סביבת הנהג חודשה אף היא ובולט גם מסך 7" גדול. יחידות המושבים חדשות אף הן, כאשר במיצובישי טוענים כי מדובר בשיפור משמעותי בנוחות ובמרווח ביחס להאנטר היוצא. בין היתר מוצעים מושבים קדמיים ארוכים ורחבים מבעבר.
ההאנטר החדש כבר נמכר בתאילנד, ובקרוב תחל מכירתו ביתר שווקי מיצובישי בעולם. לפניה ליבואנית מיצובישי לארץ, לחצו כאן