, ,

קטרפילר משיקה מעמיס קומפקטי חדש

CAT 903C
קטרפילר משיקה מעמיס אופני קומפקטי חדש לגמרי בשם 903C. זהו כלי רב שימושי המותאם בין השאר לפעול במשתלות, רפתות, מרכזי מזון וכיו"ב תחומים חקלאיים.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

קטרפילר 903C החדש מצויד במנוע CAT C2.4 העומד ב-Tier 4 והמייצר 42 כ"ס. משקל העבודה של המעמיס הקומפקטי עומד על 4,154 ק"ג. קטרפילר 903C מאפשר מהירויות נסיעה של עד 16 קמ"ש.
בקטרפילר מדגישים את המשקל שניתן בתכנון לתא המפעיל, המתיימר להציע מרווח נדיב מאוד ביחס לגודל הכלי, שדה ראיה מעולה סביב ונוחות בשהייה ארוכה וממושכת בתוכו הודות לתכנון ארגונומי מתקדם – מבטיחים בקטרפילר. לכניסה ויציאה מוצעות 2 דלתות, כך שניתן להגיע אל תא המפעיל מכל צד – תכונה מבורכת במיוחד בעבודה במקומות צרים וצפופים הדורשת גם כניסה ויציאה אל ומתא המפעיל. הדלתות כוללות חלק עליון של חלון הזזה. סביבת הנהג מגובה ביחידת הגה מתכווננת, יחידת שליטה במערכות ההידראוליות המתכווננת אף היא, כך גם הכיסא המרווח. יחידת המנוע מאחור תוכננה במיוחד – מבטיחים בקטרפילר – למקסם את שדה הראיה לאחור ולמטה – שוב, כחלק מתכונות חשובות עבור כלי הפועל במקומות קשים לתנועה ולתמרון.
גם נושא התחזוקה והטיפולים הודגש בתכנון, ומיקום המנוע יחד עם מבנה החופה מאפשרים גישה נוחה לכל נקודה במנוע, ממצב עמידה. יחידת זרועות ה-Z-Bar כוללות מחבר אינטגראלי לחיבור וניתוק מהירים של מגוון כלים ואמצעים – מקוריים מתוצרת CAT או מתוצרת אחרת.
CAT 903C
למערכת ההידראולית ספיקה מרבית של 53 ליטר בדקה – די והותר להפעלת שורה ארוכה של כלים הידראוליים. כושר ההרמה בזרועות עומד על 1,770 ק"ג בעומס רכינה סטטי בסיבוב מלא. בקטרפילר מציעים את ה-903C החדש עם אופציה למשקולות נוספות מאחור ולבחירה מבין 3 צמיגים שונים – למצע קשה, צמיגים רחבים (לבוץ, זבל, תחמיץ, חול וכיו"ב) וצמיג עם שילוב התכונות דנן לשימוש מגוון ובתנאים משתנים.
כוח המנוע מועבר אל כל הגלגלים באמצעות מערכת הידרוסטאטית, כאשר העברת הכוח הסופית הנה פלנטארית עם מפחיתי כוח. נעילות דיפרנציאל מוצעות בחלק מהשווקים בהם יימכר המעמיס כסטנדרט ובחלק כאופציה בתשלום, במטרה לאפשר מחיר תחרותי.
שיווק ה-CAT 903C כבר החל. יבואנית קטרפילר לארץ היא חברת זוקו שילובים