ECHO HCR-185ES

Echo משיקה גוזמת גדר חיה ממונעת חדשה בשם HCR-185ES. מדובר במכשיר המתיימר להוות את המילה האחרונה בתחום מבחינה מכאנית כמו גם הנדסת האנוש והנוחות למשתמש. מדובר בגוזמת גדר חיה המיועדת לגננים מקצועיים, כך Echo, אך מותאמת מן הסתם גם עבור 'חובבים' בעלי גינות גדולות או הנדרשים לעבודה אינטנסיבית עם מכשיר כזה; אורך הלהב הוא 64 ס"מ.
ECHO HCR-185ES
ל-Echo HCR-185ES מנוע בנפח כ-21 סמ"ק המייצר כ-0.8 כ"ס העומד בתקני פליטת המזהמים והרעשים העדכניים ביותר של האיחוד האירופאי, עם הבטחה לצריכת דלק נמוכה משמעותית בהשוואה לדגמים קודמים בנפח דומה.
הגוזמת מצוידת בלהב כפול, בידית הניתנת להתקנה הן עבור ימניים והן עבור שמאליים בחמישה מצבים שונים. תכונות אלו מאפשרות זריזות ויעילות בעבודה, גם בתנאים של צפיפות או זוויות מיוחדות, וזאת הן בשל יכולת ההתאמה הרחבה למגוון משתמשים והן הודות ללהב הכפול, המאפשר עבודה בכל תנועה.
ECHO HCR-185ES

Echo מציידים את ה-HCR-185ES במערכת להתנעה קלה המכונה iSi-Start אשר בין היתר מורידה משמעותית את הכוח הנדרש בכדי למשוך את כבל ההתנעה, הודות לסידור מיוחד של מערכת הקפיץ והתפיסה הפנימיים. ידיות האחיזה מחברות לגוזמת דרך תושבות המקטינות את הויברציות המועברות לידי המשתמש ובהקשר זה טוענים באקו כי מדובר באחד הכלים היציבים והפחות ויברציוניים בשוק, במטרה לאפשר הפעלה ממושכת בנוחות.
לפניה ליבואנית Echo לארץ, לחצו כאן