, ,

טלסקופיים חדשים מ-Liebherr

Liebherr TL432-7
ליבהר הגרמנייה (Liebherr) השיקה לראשונה מעמיסים טלסקופיים ב-2007 עם השקת ארבעה דגמים שהציעו פתיחה אופקית באורכים 10 עד 13 מ'. רק עתה, לאחר 8 שנים, מרחיבה היצרנית את ההיצע ומוסיפה לליין המעמיסים הטלסקופיים סדרה חדשה – TL-7 – קומפקטית יותר הכוללת 3 דגמים. מדובר במעמיסים טלסקופיים בעלי מפתח זרוע של 7.0 מ' המתאימים לפעול במקומות צפופים וקשים יותר לתמרון, כמובן שגם בשטח משובש וקשה לתנועה.
Liebherr TL436-7
שלושת המעמיסים הטלסקופיים החדשים מצוידים במנועי דויץ מתקדמים עם 101 כ"ס והעומדים בתקני פליטת המזהמים המחמירים כיום (3B). כאופציה מוצע מנוע עם 123 כ"ס, בתוספת מחיר ובהזמנה מראש. ההבדלים בין המעמיסים הם בכושר ההרמה; לדגם הבסיס TL 432-7 כושר הרמה מרבי של 3.2 טון, ל-TL 436-7 כושר הרמה מרבי של 3.6 טון ול-TL 441-7 יכולת להרים עד 4.1 טון.
מעבר לשימוש בענפי הבניין, הפיתוח והתשתיות מותאמים המעמיסים החדשים גם למשימות חקלאיות, דוגמת העמסת חציר, פינוי רפתות או לולים, עבודה במרכזי מזון, העמסות זבל ועוד. מעמיסים אלו מתאימים גם למשתלות גדולות או בשירות גננים הפועלים בהיקפי עבודה גדולים.
Liebherr TL-7 Cab
ההיגוי ההידרוסטאטי מאפשר שינויי כיוון מהירים וקלים, ומתבצע באמצעות ה'ג'וי-סטיק' המרכזי, באמצעותו גם מופעלת הזרוע הטלסקופית. זאת אומרת ששינויי כיוון הנסיעה כמו גם תפעול הזרוע מתבצעים ביד אחת, בעוד שהיד השניה נותרת על גלגל ההגה ושליטה בכיוון הנסיעה. בהקשר זה יש לציין את שלושת מצבי ההיגוי המוצעים בכלים החדשים: קדמי, כפול לכיוונים מנוגדים וכפול לאותו הכיוון ("הליכת סרטן"). כרכב המתיימר לפעול גם בשטח קשה לעבירות ותנועה מוצע כסטנדרט בכל הכלים דיפרנציאל מוגבל החלקה הננעל אוטומטית לאחר 45% החלקה בציר הקדמי.
תפעול דגמי סדרה TL-7 החדשים מתיימר להיות מהנוחים והפשוטים בשוק; הוא נועד להקל על המפעיל לטובת רמת בטיחות גבוהה ועל מנת למקסם את התפוקה. לפניה ליבואני ליבהר לארץ, לחצו כאן
Liebherr TL432-7