DeWalt DCBL790M1

DeWalt DCBL790M1

יצרנית כלי העבודה האמריקאית DeWalt משיקה ליין של כלי גינון חשמליים נטענים, הניזונים מסוללות lithium ion בעוצמה של 4.0Ah או 6.0Ah, לבחירה. מדובר בשלב זה בחרמש מוטורי, גוזם גדר חיה ומפוח עלים – כולם מוגדרים על ידי היצרנית כ'מקצועיים'. בהקשר זה יש לציין כי מגבלות רבות ההולכות ומחמירות של שימוש בכלים מרעישים בשכונות מגורים כמו גם בשעות מסוימות, מובילות להשקעה הולכת וגוברת אצל יצרניות הציוד השונות להציע אלטרנטיבות שקטות, חסכוניות, שאינן מזהמות אך במקביל – חזקות מספיק ביחס לכלים המונעים במנועי בנזין.

DeWalt DCST990H1

DeWalt DCST990H1

החרמש המנועי מצויד בראש חותך בקוטר עד 15" (כ-38 ס"מ) והוא כולל אפשרות לכוון את הסל"ד המרבי, בהתאם לצורך ולחומר הנקצץ, במטרה לייעל את העבודה ולמקסם את התפוקה. הכלי מאפשר פעולת חיתוך עד למהירות של 6,600 סל"ד. משקל העבודה שלו נע מ-5.9-6.3 ק"ג, תלוי בסוללה.

DeWalt DCBL790M1

DeWalt DCBL790M1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

המפוח מייצר מהירות רוח של עד 192 קמ"ש וכולל אף הוא את הפונקציה לכיוון הסל"ד המרבי (במקרה זה – מהירות הרוח). ניתן לקבע את מתג הכוח (מהירות העבודה, "מצערת") כך שהעבודה תישאר בהספק קבוע, מבלי שאצבע המפעיל תצטרך ללחוץ עליו ללא הרף, לטובת תפעול ממושך ונטול מאמץ. היצרנית מצהירה כי רמת הרעש המרבית אותה מייצר המפוח החדש עומדת על 65 דציבל בלבד. משקל המפוח, מוכן לעבודה, הוא 4.8 ק"ג.

DeWalt DCHT860M1

DeWalt DCHT860M1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

גוזם הגדר החיה שוקל 5.4 ק"ג עם הסוללה והוא כולל להב באורך 22" (כ-56 ס"מ) המאפשר חיתוך ענפים עד לקוטר 3/4" (כ-19 מ"מ), ב-3,100 תנועות בדקה.
ב-DeWalt מדגישים את הנדסת האנוש המושקעת והמעמיקה שיושמה בפיתוח כלים אלו, אשר – כאמור – פונים למגזר הגננים המקצועיים העובדים שעות ארוכות עם הציוד שלהם, במטרה לאפשר נוחות מרבית וקלות תפעול גם לאחר שעות עבודה ארוכות.
מוצרי DeWalt מוצעים בארץ במספר חנויות ורשתות לכלי עבודה. ניתן גם לקבל מידע או להזמינם באינטרנט, כמו כאן לדוגמא.