, , ,

שיא עולם: הקייס של קייס ו-Väderstad

קייס מאגנום בעת שבירת השיא העולמי למהירות זריעה במאי השנה סיפרנו לכם על שבירת שיא העולם בזריעה למשך 24 שעות על ידי מזרעה מתקדמת של Väderstad השבדית. המזרעה המתקדמת ששברה את השיא – Tempo R12 – נגררה על ידי טרקטור קייס מאגנום, ובסופן של 24 שעות מתישות נרשמו לא פחות מ-3,060 דונם חמניות שנזרעו (כנסו כאן לפרטים).
הזמן חלף והחמניות נבטו וצמחו, והגיע זמן הקציר. ב-Väderstad השבדית ביקשו להוכיח את הנתון החשוב ביותר בפרויקט מסוג זה, והוא: המהירות אינה באה על חשבון האיכות. זאת אומרת: המזרעה המתקדמת Tempo R12 לא רק 'יודעת' להיגרר במהירות אחרי הטרקטור, אלא היא גם זורעת כראוי תוך כדי התהליך.
בכדי לבחון זאת, נקראה שותפתה של Väderstad לשבירת השיא דאז – קייס – וקומביין מתקדם מתוצרתה יבחן את איכות הזריעה והיבול, כאשר הדרך הטובה והפשוטה ביותר היא פשוט לשקול את כמות הזרעים המופקים לדונם. יש לציין כי באיזור הפורה בבולגריה שם ממוקם השדה ממוצע גרעיני החמניות המופק לדונם עומד על 3.0-3.6 טון. קומביין קייס Axial Flow 9230 שובר שיא במשקל גרעיני חמניה לדונם
הקומביין שנבחר למשימה – קייס 9230 Axialflow – החל לעבוד, ותוך קצר נבלעו הדונמים מתחת לגלגליו והתוצאות יותר ממחמיאות ליצרנית האיכות השבדית: ממוצע של לא פחות מ-3.6 טון גרעינים לדונם מהווים תפוקה חסרת תחרות באיזור, והוכחה ש-Väderstad לא רק יודעת לרוץ מהר, אלא גם להעלות את הרמה ולבצע את העבודה באיכות הגבוהה ביותר.

לסיפור המלא כנסו לסרטון הבא:

1 תגובה

תגובות סגורות