מיכל דלק נייד Emiliana serbatoi

מיכל דלק נייד Emiliana serbatoi

יצרנית כלי הקיבול, ציוד התדלוק, מיכלי הדלק ומיכלי המים הניידים האיטלקייה Emiliana serbatoi מרעננת ומשדרגת את היצע מיכלי הדלק הפלסטיים הניידים שלה לקראת שנת הדגם 2015; מדובר במיכלי פלסטיק ניידים המחליפים דגמים קודמים, לאחר שדרוג והוספת אי אלו שיפורים. בראש ובראשונה מוצע מעתה צינור תדלוק באורך 4.0 מטרים, מה שכמובן מגדיל את טווח ונוחות השימוש. בנוסף כוללים המיכלים החדשים מכסה, המכסה על כל הקונסולה העליונה ומגן על המכלולים הרגישים יותר במערכת בפני נזקי מכות, לחות, אבק ולכלוך. מיכל דלק נייד Emiliana serbatoi מיכלי הסולר מצוידים לראשונה כסטנדרט במסנן מובנה "מהחברה", פריט חשוב ביותר למי שאיכות הסולר וניקיונו קריטיים עבורו.
לדוגמא: מיכל מדגם Carrytank 220, למשל, הוא בנפח 220 ליטר ועשוי פלסטיק בעובי דופן של 5 מ"מ. משקלו הריק עומד על 24 ק"ג, כאשר ללא מכסה ומערכות שאיבה עומד משקלו על 14 ק"ג בלבד. מידות המיכל (אורךxרוחבxגובה) הן 622x601x912 מ"מ והוא כולל בנוסף לצינור תדלוק באורך 4.0 מטרים גם כבלים לחיבור מקור חשמל (12v או 24v) באורך דומה.
עוד כוללים המיכלים מד נפח דיגיטלי, אפשרות למשאבה חשמלית ועוד.
מחברת צאלון – היבואנית לארץ – נמסר לנו כי המיכלים כבר מוצעים למכירה בישראל. לקבלת פרטים נוספים מיבואני מיכלי הדלק/סולר מתוצרת Emiliana serbatoi, לחצו כאן
מיכל דלק נייד Emiliana serbatoi

מיכל דלק נייד Emiliana serbatoi