,

יונדאי מפתיעה עם מסחרית חדשה

יונדאי H350 בסוף החודש (25.9-2.10) תיערך תערוכת הרכב המסחרי והכבד החשובה בעולם בהאנובר שבגרמניה – ה-IAA לרכב מסחרי וכבד. יונדאי הקוריאנית מתכוונת לנצל את בימות התערוכה החשובה להצגת מסחרית חדשה לגמרי מתוצרתה – H350. יונדאי מפרסמת בשלב זה איורים בלבד ומפרט טכני חסר וחלקי, אך הצהרת הכוונות ברורה והאיום אל מול מתחרות וותיקות ו/או מצליחות דוגמת רנו מאסטר, איווקו דיילי, פולקסווגן קראפטר, מרצדס ספרינטר ועוד – מוחשי בהחלט.
על סמך האיורים והנתונים הטכניים המעטים שפורסמו נראה כי מדובר בנוסחה מוכרת ולא בהמצאה מחדש של הגלגל. יונדאי H350 תהיה מסחרית גדולה ומרווחת, היא תוצע עם מרכב גבוה או סטנדרטי ומן הסתם – בכמה אורכים כוללים ואורכי בסיס גלגלים שונים. האיורים מראים גרסת ואן סגורה, אך סביר להניח שתוצענה גם גרסאות נוסעים וגרסאות ארגז פתוח. יונדאי H350
יונדאי H350 תוכל לשאת מטען במשקל עד 1.4 טון ובנוסף לגרור מטען במשקל עד 2.5 טון. הסבכה הקדמית תכלול יחידות תאורה מתקדמות, רבות עוצמה וחסכוניות בצריכת האנרגיה בטכנולוגיית LED. כל הגרסאות תצוידנה בפס הגנה סביב, למזער פגיעה במרכב, ודלת הזזה משמאל, כסטנדרט. סביר להניח שתוצע גם אופציה לשתי דלתות הזזה – אחת בכל צד. בשלב זה לא פרסמה יונדאי כל נתון או מספר בקשר לסוגי מנועים, תיבות הילוכים או מידות ומשקלים מפורטים.
יונדאי תייצר את ה-H350 בטורקיה, באמצעות Karsan Otomotiv. לאחר שיונדאי תחל בייצור הסדרתי ובשיווק המלא, נראה מסחרית זו גם אצלנו.