מעמיס קדמי לנדיני MP80 לנדיני – יצרנית טרקטורים איטלקייה המהווה חלק מקבוצת Argo Tractors (אליה שייך גם המותג McCormick) – משיקה מעמיסים קדמיים חדשים לטרקטורים, המחולקים ל-3 קבוצות.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

המעמיסים הנם פרי שיתוף פעולה בין Argo Tractors לבין יצרנית המעמיסים הקדמיים לטרקטורים Manip הצרפתייה. למעשה מדובר בהרחבת שיתוף הפעולה בין שתי החברות, לאחר שבמשך שנים הציע הסוכן הצרפתי של לנדיני מעמיסים קדמיים לדגמים ששיווק, פרי ייצור והתאמת Manip הצרפתייה, ועתה נחתם הסכם על פיו תייצר Manip סדרות מעמיסים קדמיים למגוון דגמי לנדיני, שהיא מצידה תשווק אותם כאופציה ותוספת עבור הדגמים אותם היא מייצרת ומשווקת – ולא רק לשוק הצרפתי. מעמיס קדמי לנדיני MP80
המעמיסים החדשים מותאמים לכל דגמי לנדיני ומק'קורמיק העדכניים ומחולקים ל-3 קבוצות; סדרה Compact מותאמת לטרקטורים עם 20 עד 50 כ"ס, סדרה MClassic עם מערכת איזון עצמי מכאנית המותאמת לטרקטורים עם 40 עד 140 כ"ס וסדרה MPower המותאמת לטרקטורים עם 50 עד 230 כ"ס. בזו האחרונה מוצעת גם כן מערכת איזון עצמי אך רוב חלקיה מאסיביים, עמידים וחזקים יותר, בהשוואה לסדרה MClassic. בלנדיני מדגישים כי השילוב בין ביצועים גבוהים ומבנה מאסיבי, יחד עם נוחות החיבור והניתוק של המעמיסים, הופכים דגמים חדשים אלו למוצלחים ביותר לשרת על טרקטורים חקלאיים שאינם מיועדים לשמש כמעמיסים בלבד. מעמיס קדמי לנדיני MC80למעמיסים משאבות הידראוליות בעלי פעולה כפולה, כך שהם מציעים כוח דומה הן בהרמה והן בהורדה. טווח המשקלים אותם מיועדים המעמיסים החדשים להניף נע מ-1,185 ועד 2,450 ק"ג בגובה הקרקע ומ-1,025 ועד 2,030 ק"ג בגובה מרבי עבור סדרה MClassic. בסדרה MPower מדובר על 1,200 עד 2,300 ק"ג בגובה מרבי ו-1,560 עד 2,900 ק"ג בגובה פני הקרקע. בלנדיני ציינו כי המעמיסים בקדמיים "מתאימים גם לטרקטורים שאינם מתוצרת Argo Tractors", אך ללא פירוט.