,

מרצדס מציגה ויטו חדש

מרצדס בנץ ויטו 2015 מרצדס השיקה בברלין את הויטו (Vito) החדש – ואן המוצע כרכב מסחרי סגור או כמוביל נוסעים. במרצדס מדגישים לצד מנועים מתקדמים וחסכוניים גם את גרסאות הבסיסי החדשות, המתיימרות להפוך את הואן היוקרתי לתחרותי מאי פעם עם התאמה לשווקים רחבים מעד כה.
"עם ה-ויטו החדש אנו פונים בכל העוצמה את סגמנט ה-וואנים הבינוניים (Mid-Size)" אמר בהשקה וולקר מורנהינווג, מנהל תחום הרכב המסחרי בדיימלר, הקונצרן אליו משתייך המותג מרצדס. "ה-ויטו החדש מוצע לראשונה גם בגרסאות בסיסיות המשמשות ככרטיס כניסה לסגמנט המסחריים במשקלים שבין 2.5 ל-3.2 טון. אנו נציע את ה-ואן החדש בשווקים חדשים בעלי פוטנציאל גבוה דוגמת צפון ודרום אמריקה".

מרצדס בנץ ויטו 2015

מרצדס בנץ ויטו 2015


הויטו החדש מונע באמצעות גלגליו הקדמיים כסטנדרט אך מוצע גם – כאופציה – עם הנעה אחורית או כפולה. בסה"כ יכול הלקוח לבחור בין 3 תצורות הינע – לפי דרישותיו וצרכיו; למשימות סטנדרטיות כמו הובלת נוסעים מוצעת ההנעה הקדמית. לנדרשים להוביל מטען כבד יותר – בעיקר כשמדובר בגרסאות ה-ואן הסגור – מוצעת הנעה אחורית, ולנדרשים ל-ואן שיודע גם לנוע בשטח – אמורה לקרוץ גרסת ההנעה הכפולה. מרצדס בנץ ויטו 2015 יוצע ב-3 אורכי מרכב, הנעה קדמית, אחורית או כפולה לבחירה
על מנת להציע מוצר תחרותי-מוביל בסגמנט שלו מצויד ה-ויטו החדש במנועים מתקדמים וחסכוניים מבעבר עם הבטחת יצרן לחיסכון של עד 20% בצריכת הדלק ביחס לדגם הקודם; היצע המנועים כולל עם ההשקה דיזל בנפח 1.6 ליטר עם 88 כ"ס או 114 כ"ס ודיזל גדול יותר בנפח 2.15 ליטר המוצע עם 136, 163 או 190 כ"ס. לכל המנועים 4 צילינדרים. במרצדס טוענים כי ה-ויטו עם מנוע ה-1.6 ליטר הבסיסי מציע צריכת דלק ממוצעת של כ-17.5 ק"מ לליטר סולר. עוד מודגש כי בכל המנועים הועלה המרחק בין הטיפולים באופן משמעותי, עד לכדי 40,000 ק"מ או שנתיים בין טיפולים גדולים. מרצדס בנץ ויטו 2015
כיאה למרצדס, מתהדר גם הויטו החדש בשפע מערכות הגנה ועזר בטיחותיות. בין היתר מוצעים צמד כריות האוויר ומערכת ההתראה בפני תאונה לשני הנוסעים מלפנים – המוצעות כסטנדרט גם בגרסאות הבסיסיות ביותר של ה-ויטו החדש. בגרסת ה-Tourer המאובזרת המיועדת להובלת נוסעים מדובר אף ב-8 כריות אוויר להגנת הנוסעים. עוד בין מערכות הבטיחות ב-ויטו החדש מוצעת מערכת שמירה על נתיב הנסיעה, מערכת בקרת לחצי אוויר בגלגלים, וכראשון ויחיד עד כה בסגמנט – מערכת עזר להתמודדות עם רוחות צד, המוצעת בכל הגרסאות של ה-ויטו כסטנדרט. עוד מוצעים ב-ויטו החדש כסטנדרט מערכת עזר לחנייה, חיישני מרחק לחנייה והתראה על הנעשה ב'זוויות מתות' אותן הנהג לא מסוגל לראות. מרצדס בנץ ויטו 2015
שיווק המרצדס ויטו החדש יחל בגרמניה באוקטובר וזמן קצר לאחר מכן בשווקים הנוספים בהם מרצדס פעילה ברחבי העולם. המחיר ההתחלתי בגרמניה עבור הגרסאות הסגורות הבסיסיות יותר מתחיל בכ-18,000 יורו בהחלט תחרותיים. לפניה ליבואנית מרצדס לארץ, לחצו כאן מרצדס בנץ ויטו 2015