, ,

ניסאן מציעה 5 שנות אחריות לנבארה

ניסאן נבארה ניסאן נבארה מיוצר מאז 2005 ושנה זו היא האחרונה שלו בייצור, עם מחליף שכבר הוצג שיגיע בשנה הבאה. יבואנית ניסאן לארץ, קרסו מוטורס, מודיעה על אפשרות לרכוש הארכה לאחריות ל-5 שנים או 200,000 ק"מ – בתשלום. מחיר תוספת האחריות עומד על 7,500 שקל. עד כה הוצעה לנבארה אחריות ל-3 שנים או 100,000 ק"מ, כמקובל בסגמנט, ועם הארכת האחריות מדובר כיום באחריות הארוכה ביותר הניתנת לרכב בסגמנט זה. מניסאן לא נמסרו פרטי האחריות ומה היא כוללת. ניסאן נבארה - הדור הבא (דגם 2015)
הנבארה משווק אצלנו עם מנוע 2.5 ליטר ו-190 כ"ס ומוצע ברמת אבזור אחת – גבוהה – הכוללת בין היתר כסטנדרט דיבורית Bluetooth, מערכת סאונד מקורית, בקרת אקלים, מדרגות צד, חישוקי סגסוגת ומראות חשמליות. הנבארה מוצע אצלנו עם תיבת הילוכים אוטומטית בלבד. מחיר הנבארה מתחיל ב-235,000 שקל.
ניסאן נבארה הנוכחי לא נחשב כסיפור הצלחה בשוק הישראלי, והוא נמכר במספרים נמוכים משמעותית ממובילי הסגמנט – בראשם איסוזו די-מקס. נראה כי האפשרות לרכוש הרחבת האחריות היא מבצע בגדר Push אחרון לדגם העכשווי בטרם ינחת כאן המחליף החדש, שלבטח היבואנית מצפה ממנו להצלחה גדולה יותר.
יש לציין כי האפשרות להרחיב את האחריות מ-3 ל-5 שנים בניסאן נבארה חלה רק מעכשיו, קרי – לא ניתן ליישמה רטרואקטיבית על דגמי נבארה שכבר נרכשו. לפניה ליבואנית ניסאן לארץ, לחצו כאן