,

ניו הולנד חושפת את המרסס הנוסע הגדול בשוק

מרסס מתנייע ניו הולנד Guardianניו הולנד משיקה 4 מרססים מתנייעים (Self) גדולים בעלי 'בום' קדמי, המצטרפים לסדרה Guardian הוותיקה, כולם עם מנועים עדכניים העומדים בתקני פליטת המזהמים Tier 4. הדגמים החדשים הם ה-SP.295F וה-SP.300F עם מנוע קאמינס 6.7 ליטר המייצר 300 כ"ס ('פיק' עד 310 כ"ס), ו-SP.345F ו-SP.400F עם מנוע קאמינס בנפח 8.9 ליטר המייצר 320 ו-380 כ"ס בהתאמה (345 ו-400 כ"ס ב'פיק'). הכוח מגיע אל הגלגלים באמצעות מערכת העברה הידרוסטאטית.
בכל המרססים ניתן לבחור מבין 3 רוחבי 'בום': 27.45 מ', 30.5 מ' ו-36.6 מ'. כפי שניתן לראות – ה'בום' מותקן בסדגמים אלו מלפנים. את הגארדיאן SP.295F ניתן לקבל עם מיכל ריסוס מפלדת אלחלד או מפלסטיק בנפח 3,785 או 4,542 ל', כאשר את יתר הגרסאות החדשות ניתן לקבל עם מיכלי פלדת אלחלד בלבד, בנפחים של 4,542, 5,300 או 6,056 ליטרים. כך יוצא שניו הולנד מייצרת מעתה את המרסס המתנייע הגדול בעולם כיום, מדיחה לאחר זמן קצר את מחזיק התואר העדכני – הג'ון דיר R4045; גרסת ה-SP.400F עם אופציית מיכל הריסוס הגדולה שבהיצע וה'בום' הרחב ביותר הופכים דגם זה לבעל יכולת הריסוס הגדולה בשוק, ואם נתייחס גם למנוע – גם לחזק בשוק. מרסס מתנייע ניו הולנד Guardian
כל המרססים המתנייעים מסדרה גארדיאן של ניו הולנד מוצעים כאופציה עם היגוי לכל ארבעת הגלגלים. ההינע לכל הגלגלים, אגב, הוא סטנדרטי בכל הגרסאות. היצרנית טוענת כי חלוקת משקל מושלמת של 50/50 מאפשרת העברת כוח מיטבית לקרקע בכל גלגל. עוד טוענים בניו הולנד כי המרססים החדשים מציעים מרווח גחון חסר תחרות העומד כאן על עד 183 ס"מ! נתון זה מאפשר למרסס להיכנס לשדה בכל עונה ולכמעט כל סוג גידול, מבלי לפגוע בו. המרססים מוצעים בתצורת מרכב קצר (ב-SP.295F) וארוך (בשאר) ומצוידים במערכת מתלים הכוללת שיכוך הידראולי ומהלך גלגל מרבי של למעלה מ-50 ס"מ! כל מתלה ניתן לפיקוח ושליטה במטרה לאפשר עבודה יציבה גם בשיפועים או על קרקע שאינה מפולסת כראוי. מרסס מתנייע ניו הולנד Guardian
בניו הולנד טוענים כי לשיטתם – על פיה מותקן ה'בום' בחזית – מוצע למפעיל שדה הראיה היעיל והרחב בשוק, הן לפנים והן לצדדים. תא המפעיל עצמו מתיימר להציע נוחות מרבית ותנאי עבודה חסרי תחרות בקטגוריה, בין היתר הודות לבידוד מעולה בפני רעשים, המתחזק בשל מיקום המנוע הרחק מאחור, שלא בסמוך לעמדת המפעיל. מסיבות אלו, ככל הנראה, מכונה תא המפעיל המתקדם במרססים דנן בתואר "never look back"… ניתן להזמין את תא המפעיל בשתי רמות פאר ואבזור – בדומה לאופציה המוצעת בכל המרססים בסדרה – Deluxe ו-Luxury, המציעים בין השאר חיבור לשלדה באמצעות כריות אוויר, מושב משוכך אוויר מתכוונן, בקרת אקלים ועוד. בחבילת ה-Luxury המאובזרת יותר מוצעים כסטנדרט גם מושב עם חימום/קירור פנימיים, מסך גדול יותר, חיבור ומנשא לסלולארי ועוד. לפניה ליבואנית ניו הולנד, לחצו כאן

2 תגובות
    • דני שטיינמן
      דני שטיינמן אומר:

      תודה צפריר; שים לב שהקישור מוביל ליצרנית המייצרת את הפלטפורמה למרססים – עליה יש להתקין מרסס לפי דרישה. אני מניח שבניו הולנד – כמו אצל ג'ון דיר לפניה – התכוונו לכך שמדובר במרסס הסדרתי/סטנדרטי הגדול בייצור. ז"א – כזה שניתן לגשת לסוכנות הקרובה ולהזמין. תודה על ההארה וההערה!

תגובות סגורות