,

מפזרי ירק חדשים מקלאאס

קלאאס הגרמנייה מודיעה על החלפת מפזר הירק הוותיק Volto 1320 T בחדש, המכונה Volto 1300 T. דגם זה הופך לרחב בהיצע היצרנית. מפזר הירק החדש כולל את טכנולוגיית האיסוף מוגנת הפטנט של קלאאס המכונה Max Spread המתיימרת להציע יכולות פיזור אחידות מעולות עם אחוז גבוה של תבואה הנותרת מונחת עם כיוון הנסיעה של הטרקטור. מדובר בחיבור ייחודי של שיני מפזר הירק בשילוב שימוש באורכים שונים ומיקום ייחודי של הרוטורים. מפזר ירק רוטורי זה מכיל 10 גלגלים משוננים ברוחב 1.7 מ' כל אחד ויחד מציע רוחב עבודה של 13.0 מטרים. בקלאאס טוענים כי ביחס לדגם ה-Volto 1320 T אותו הוא מחליף, כולל ה-Volto 1300 T החדש שפע שיפורים ועדכונים, בכללם מנגנון קיפול חדש, תושבות גלגלים חדשים ועוד. קלאאס Volto 1300 T
קלאאס Volto 800 TH הוא מפזר ירק רוטורי נגרר חדש ומתבסס על דגם ה-Volto 800 המוכר זה מכבר. למפזר ירק זה 6 רוטורים משוננים וטכנולוגיית Max Spread. בסה"כ מציע מפזר ירק זה רוחב עבודה של 7.7 מ'. ה-Volto 800 TH החדש – מדגישים בקלאאס – פותח במיוחד עבור השוק הצפון אמריקאי.
עוד חדשים בהיצע מפזרי הירק של קלאאס הם הדגמים Volto 60 ו-Volto 80 המחליפים בהיצע את הדגמים Volto 58 ו-Volto 77 בהתאמה. בשני דגמים חדשים אלו מיושמת לראשונה טכנולוגיית ה-Max Spread של קלאאס במגובים קומפקטים יותר. בשני מפזרי הירק מותקנים רוטורים משוננים בקוטר 1.3 מ', כאשר ב-Volto 58 ישנם 6 וב-Volto 77 מותקנים 8 גלגלים, היוצרים רוחבי עבודה של 5.8 ו-7.7 מ' בהתאמה. שני דגמים אלו מיועדים לטיפול בשטחים בינוניים בגודלם עם דגש על יכולות עבודה בתנאים קשים.
לפניה ליבואנית קלאאס לארץ, לחצו כאן

1 תגובה
  1. צפריר
    צפריר אומר:

    דני זה לא מגוב זה נקרא מפזר תפקידו לפזר את הירק הקצור ליבוש יותר מהיר פעולה הפוכה מגיבוב

תגובות סגורות