, ,

"אנטי אייג'ינג" למיכון שלכם

Xado - תוסף מגן למנוע על בסיס קראמי Xado – תוסף מגן למנוע על בסיס קראמי חברת או.די.אי.אקס בע"מ מאבן יהודה מיבאת מזה קרוב לעשור את מוצרי הסיכה והחומרים המיוחדים מתוצרת Xado האוקראינית – חברה-בת בקונצרן העוסק בכימיקלים, שמנים, חומרי סיכה ועוד. מדובר בחומרי סיכה המוגדרים כ"אנטי אייג'ינג"; בדומה לשימוש במונח זה בקוסמטיקה, גם כאן מדובר בתהליך שיקום, מיגון ושיפור מנועים המבוצע באמצעות החומר המיוחד ההופך לאחר הכנסתו למנוע לשכבת ציפוי מטאל-קרמי המתיימרת להיות חזקה מפלדה. ג'ל Xado להוספה לנוזל הידראולי ג'ל Xado להוספה לנוזל הידראולי
בסיס הטכנולוגיה של מוצרי חברת Xado הוא בחדירת החומר אל תוך המתכת (עד לעומק של 10-30 מיקרון) והפיכתו בכך לחלק מובנה של המכלול. החומר הוא על בסיס קראמי ומתיימר להיות חזק ועמיד ממתכת, ולהקטין את החיכוך בין המכלולים. בכך הוא מחדש את פני מכלולי מתכת בלויים ושחוקים עד למצב הדומה לחדש ובמקביל מקטין את צריכת הדלק ופליטת המזהמים, מבטיחים ב-Xado. הטיפול נעשה בשלבים כאשר בכל פעם מוכנס חומר לפרק זמן קצוב, ולאחריו חומר נוסף.

תוסף Xado לתיבות הילוכים ידניות

תוסף Xado לתיבות הילוכים ידניות

החברה טוענת כי החומרים המיוצרים על ידה מותאמים ומאושרים לשימוש על ידי יצרניות מובילות כמו דיימלר, מ.א.ן, קאמינס, וולבו, קטרפילר ועוד.

תוסף Xado לניקוי מנועי דיזל

תוסף Xado לניקוי מנועי דיזל

אז מה חדש? היבואנית מדווחת על שיווק ומכירות מוצריה מעתה גם למגזר החקלאי, לאחר שנים של נוכחות בשווקי הצמ"ה, הרכב הכבד ומיכון נוסף. מגוון המוצרים של Xado באמצעותם מתבצעת פעולת הציפוי והמיגון הפנימיים למכלולים ומנועים כולל שמן מנוע מינראלי וסינטטי, שמני גיר וממסרה, גריז, חומרי סיכה, תוספי דלק, תוספי שמן מנוע, תוספי שמן גיר, חומרי שטיפה וניקוי, נוזל למצנן (רדיאטור) ועוד. היבואנית טוענת כי החומרים המוצעים על ידה מהווים פיתרון זול ואפקטיבי להארכת חיי מנועים בלויים ומרובי שעות, שיקום מנועים והקטנת צריכת הדלק (עד 30%!), הבלאי והשחיקה.

תוסף Xado למנועי דיזל

תוסף Xado למנועי דיזל

והעלויות? החברה מבטיחה כי בשימוש נכון ועל פי הוראות היצרן מובטח כי שכבת ציפוי המגן תחזיק למשך שנה, 100,000 ק"מ או 2,000 שע"מ. בחברה מתגאים בניסוי שנערך עם קטרי רכבת באוקראינה שם החזיק חומר הציפוי מעמד למעלה מ-180,000 ק"מ. באו.די.אי.אקס בע"מ מראים כדוגמא כמה עלויות טיפולים רלוונטיים למיכון חקלאי; מנוע דיזל המכיל בין 3 ל-10 ליטר שמן יזדקק ל-4 מזרקי חומר לטיפול מלא, שעלותם 732 שקל (כל המחירים כוללים מע"מ). מנוע דיזל המכיל 11 עד 20 ליטר שמן יזדקק ל-7 מזרקי חומר לטיפול, ועלותם הכוללת עומדת על 1,281 שקל. מנוע גדול יותר, עם 21 עד 30 ליטר שמן, ידרוש 11 מזרקי חומר לטיפול, שעלותם מגיעה ל-2013 שקל, כולל מע"מ. כל הטיפולים, כאמור, תקפים ל-2,000 שע"מ או 100,000 ק"מ.