סאמה ארגון 80; ה-80 הוא החזק בסדרה של 3 גרסאות הכוללת גם את הארגון 65 והארגון 75 (צילום: בת חן שיינמן) סאמה ארגון 80; ה-80 הוא החזק בסדרה של 3 גרסאות הכוללת גם את הארגון 65 והארגון 75 (צילום: בת חן שיינמן)

יבואנית טרקטורי סאמה לארץ החלה בשיווק הסאמה ארגון 80; מדובר בסדרה וותיקה שזהו הדור השלישי שלה של טרקטורים מאסיביים עם פשטות מכאנית וללא פיקוד אלקטרוני המתיימר להציע בשל כך אמינות גבוהה ותחזוקה מינימאלית. סאמה ארגון מתבסס על סדרה טייגר (Tiger) אך בניגוד לדגמי סדרה זו מצויד מנועו במצנן ביניים בנוסף למגדש הטורבו בעוד שבדגמי הטייגר (הבסיסיים עוד יותר) נעדר מצנן הביניים מהמפרט.
הארגון 80 מונע באמצעות יחידת כוח 4-צילינדרית וותיקה אצל סאמה בנפח 4.0 ליטר מתוצרת SDF המייצרת עד 86 כ"ס מרביים ב-2,200 סל"ד.

סאמה ארגון 80; פשטות מכאנית מבטיחה אמינות וקלות בתחזוקה (צילום: בת חן שיינמן) סאמה ארגון 80; פשטות מכאנית מבטיחה אמינות וקלות בתחזוקה (צילום: בת חן שיינמן)

מחברת צ.ל.ע, יבואנית סאמה לארץ, נמסר כי כלים ראשונים נמסרו לרפתות ולמגדלי ירקות, עם תגובות חיוביות וסיפוק מצד הרוכשים. הארגון 80 מתפקד כסוס עבודה רב תכליתי חזק ביחס לגודלו. הוא מציע 4 בלמים – בלם לכל גלגל – הנדרשים לצורך הובלה בטוחה.
מהיבואנית נמסר כי ישנם כלים זמינים במלאי.

סאמה ארגון 80 (צילום: בת חן שיינמן) סאמה ארגון 80 (צילום: בת חן שיינמן)