,

ארגז כלים קשוח לשטח

ארגז כלים מילווקי 26 אינץ'

יצרנית כלי העבודה הנודעת – והנחשבת – מילווקי (Milwaukee) האמריקאית תחל לשווק בתחילת יוני ארגז כלי עבודה חדש המתיימר לעמוד בחיי שטח אינטנסיביים וקשים במיוחד. מדובר בארגז העשוי פולימר עמיד במיוחד המיוצר באמצעות יציקה בלחץ גבוה ופינות מחוזקות להענקת קשיחות מובנית יוצאת דופן. מעבר למבנה הארגז היצוק מציעה מילווקי בדגם זה צירים מחוזקים ועבים מהמקובל ותפסים שקועים למניעת פתיחה לא מתוכננת וכהגנה בפני מכות או כל פגיעה אחרת.

ארגז כלים מילווקי 26 אינץ'

הדגם האמור מכונה 26" Jobsite Work Box בשל רוחבו – כ-66 ס"מ. במילווקי מסבירים כי הארגז עבר סדרת עינויים ארוכה ומתישה במיוחד לוודא שיעמוד בכל האתגרים המצפים לו בעבודה אינטנסיבית ומתישה, בתנאים לא פשוטים, דוגמת טלטולים בארגז הטנדר או בתא המטען, נפילות מסולם, מידי העובד, דריכה, מכות ישירות, לחץ המדמה שימוש בו כשולחן עבודה, מים וכיו"ב. בין השאר בוצעה בדיקה בה הופל הארגז מגובה כמטר 1,000 פעמים ברציפות, כאשר בתוכו משקל של 50 ליברות (כ-23 ק"ג).

ארגז כלים מילווקי 26 אינץ'

אבל, מעבר ליצירת 'קפסולה' קשיחה ועמידה, ביצעו במילווקי רה-אורגניזציה בתכנון הפנים של ארגז הכלים. בין השאר הוספו "כיסים" פינתיים, המאפשרים אחסון כלי עבודה בעמידה, לחיסכון במקום ולהקלה על מציאת הכלי הנכון, הכנות לברגים במכסה מאפשרות חיבור כלים בתלייה תוך קיבועם, שקע לרוחב המכסה מלמעלה יחד עם תכנון ידית הנשיאה מאפשרים קיבוע צינור או מוט באמצעות הרגל לצורך חיתוך, בנוסף לידית האחיזה העליונה הארוכה – המאפשרת אחיזה במיקום המתאים כמרכז הכובד הנכון – ניתן לשאת את הארגז גם בשניים, הודות לשתי ידיות אחיזה משני צידי הארגז, ועוד.
לפניה ליבואנית מילווקי לארץ, לחצו כאן

עוד על מילווקי באתר:
מגרזת נטענת למשימות קשות
סכין רב שימושית