,

רנו מאסטר מתעדכנת

רנו מאסטר החדשה (2015) רנו מאסטר הנוכחית היא הדור השלישי בשושלת ומיוצרת מאז 2010; רנו משתמשת בשם מאסטר עבור המסחרית הגדולה שלה מאז 1980. זה עתה נחשפו פרטי המהדורה העדכנית ביותר של המאסטר, לאחר מתיחת פנים ממקיפה, שתשווק החל מסוף שנה זו כדגם 2015.
בדומה לאחות הקטנה רנו טראפיק מיוצרת גם המאסטר הגדולה יותר בשיתוף אופל, שם היא מוצעת תחת השם אופל מובאנו (Movano). רנו מאסטר החדשה מעודכנת בעיקר בסעיפי טכנולוגיית הבטיחות כאשר כמובן גם ליטוש ונגיעות עיצוביות קלות הן חלק ממתיחת הפנים.
ברנו מדווחים כי בין יתר המערכות החדשות אותן מקבלת המאסטר החדשה נמצא מערכת עזר לזינוק בעליה, בקרת עומס נגרר, מערכת לבקרת לחצי אוויר בצמיגים והחלפת מערכת ה-ESP הנוכחית במתקדמת ויעילה יותר, בעיקר בתנאי רטיבות ושלג. המראות עוצבו מחדש וכוללות מראה פנימית נוספת המגדילה את שדה הראיה לצד הימני של הרכב ומכסה כעת שטחים שעד כה היו בגדר "מתים" עבור הנהג ברנו מאסטר. רנו מאסטר החדשה (2015)
רנו מאסטר היא מהמסחריות הוורסטיליות שבנמצא; גם במהדורתה החדשה היא תוצע בטווח משקלים הנע מ-2.8 ועד 4.5 טון. היצע המנועים כולל טווח הספק הנע מ-110 ועד 165 כ"ס, כאשר בדגמי 2015 החדשים מובטחת ירידה בצריכת הדלק, הודות ל"ייעול במערכות המנוע", כדברי רנו. בנוסף, ניתן לבחור מבין 3 אורכי בסיסי גלגלים שונים, 4 אורכים כוללים שונים, 3 גבהים פנימיים של תא המטען והנעה קדמית או אחורית. בסה"כ יוצר מגוון התצורות, המנועים וסוגי ההינע אינספור גרסאות לבחירה, כאשר כפועל יוצא כמובן מדובר בהתאמה למגוון עצום של לקוחות ודרישות. רנו מאסטר החדשה (2015)
כאמור, המאסטר החדשה תשווק החל מסוף שנה זו, במקביל לאופל מובאנו העדכנית, שרועננה באופן זהה. אצלנו היא תתחרה מן הסתם בין השאר באיווקו דיילי החדשה, עליה כבר סיפרנו לכם לא מזמן. לפניה ליבואנית רנו לארץ, לחצו כאן