,

דויץ-פאהר – הרחבת סדרה 6

טרקטור דויץ-פאהר 6140 טרקטור דויץ-פאהר 6140 סדרה 6 היא סדרת טרקטורים רב תכליתיים בינוניים בהספקם, הרחבה ומגוונת בהיצע דויץ-פאהר. הסדרה כללה עד כה 6 גרסאות סטנדרטיות – 2 עם מנוע 4-צילינדרים בנפח 4.1 ליטר (6150.4 ו-6160.4 עם 137 ו-156 כ"ס בהתאמה) ו-4 עם מנוע 6-צילינדרים בנפח 6.1 ליטר (6150, 6160, 6180 ו-6190 עם 137 ועד 184 כ"ס) – ובנוסף עוד 8 גרסאות TTV (גיר רציף); אלו כוללות את 6120.4 TTV, 6130.4 TTV, 6140.4 TTV, 6150.4 TTV ו-6160.4 TTV – כולן עם מנוע 4.1 ליטר 4-צילינדרים, עם הספקים שבין 116 ל-154 כ"ס, ואת ה-6160 TTV, 6180 TTV ו-6190 TTV עם מנועי 6-צילינדרים בנפח 6.1 ליטר עם 163, 174 ו-193 כ"ס בהתאמה. עם סך של 14 גרסאות שונות עד כה, נראה היה שכל מי שמחפש כלי עבודה בסגמנט – ימצא כאן משהו שיתאים לו. אגב – דויץ-פאהר היא יצרנית הטרקטורים היחידה כיום המציעה ברמות הספק אלו מנועי 4 ו-6 צילינדרים.טרקטור דויץ-פאהר 6140 טרקטור דויץ-פאהר 6140 אבל, בדויץ-פאהר – ספינת הדגל הגרמנייה בקונצרן SDF האיטלקי – החליטו שלא די בכך, וזה עתה נחשפה התוספת האחרונה לסדרה – דויץ-פאהר 6140 החדש. היעדר ה-"4." בסיום מספר הדגם מלמד שלא מדובר כאן במנוע 4-צילינדרי כפי שניתן היה להעריך שישכון בחזית הגרסה הבסיסית, אלא במנוע ששת הצילינדרים המוכר מהגרסאות החזקות יותר בסדרה. כאן מכויל מנוע ה-6.1 ליטר המתקדם לספק 135 כ"ס, עם "Boost" המגיע ל-144 כ"ס מרביים. המנוע כולל קטליזטור SCR ועומד בתקני Tier 4. בנוסף, הוא מצויד בארבעה שסתומים לצילינדר, מגדש טורבו ומצנן ביניים, כמו גם מערכת הזרקה מפוקחת אלקטרונית. הבחירה במנוע 6 צילינדרים המכויל לספק הספק נמוך יחסית במקום מנוע 4-צילינדרי נובעת בעיקר מהרצון לשמר נתון מומנט גבוה וקבלת הספק בכל טווח סל"ד במיידיות.טרקטור דויץ-פאהר 6140

טרקטור דויץ-פאהר 6140