,

אנטי-פאנצ'ר מבית Arnco

חברת קולי 1970 בע"מ ממושב נחלים מחזיקה בזיכיון יבוא מוצרי Arnco האמריקאית מזה זמן, כאשר הכוונה היא לחומר מיוחד המוחדר לצמיג וההופך אותו לעמיד בפני תקרים. עד כה התמקדה החברה בשיווק החומר לגופים כמו הצבא, רשויות ונמלים, וזה עתה על מתחילה הפנייה גם למגזר החקלאי. צמיג ממולא בחומר מונע תקרים מתוצרת Arnco צמיג ממולא בחומר מונע תקרים מתוצרת Arnco
מדובר בחומר מילוי מיוחד המוחדר לצמיג וההופך לדמוי ספוג קשיח בתוך חלל הצמיג. במצב כזה חדירת גוף זר שהיה מוביל לבריחת האוויר מכל צמיג ללא החומר בתוכו, אינה משפיעה על צמיגות והלחץ בתוך הצמיג ולמעשה מונעת את הצורך לטפל בבעיה ולהפסיד זמן יקר או אף עלות צמיג. החומר מתאים לכל צמיג הממולא באוויר בלחץ הנע מ-5 ועד 300 Psi; במילים אחרות – לכל סוג צמיג מוכר בתעשייה.
אנשי חברת קולי 1970 בע"מ פונים עתה גם למגזר החקלאי, מאחר ובעיה נפוצה במגזר זה היא בעיית התקרים, בשל אופי העבודה ותנאי השטח בהם פועלים כלים חקלאיים. כמו במגזרים אחרים גם כאן תקר מהווה סיבה לעוגמת נפש, בשל העיכוב בזמן, הצורך לעיתים לנסוע לפנצ'ריה שאינה תמיד קרובה וזמינה, הסרבול והעבודה הכרוכה בפירוק והרכבת הצמיג וכמובן – עלויות התיקון, הנסיעה ובמקרים קיצוניים – עלויות הצמיג עצמו במידה וניזוק. מהיבואנית נמסר עוד כי השימוש בחומר מבית Arnco יכול להאריך את חיי הצמיג בעד פי חמישה.