, ,

חקלאים חדשים מקטרפילר

בקטרפילר טוענים כי עיצוב מוקפד של חופת המנוע מאפשר שדה ראיה חסר תקדים לאחור – הטוב בקטגוריה. גם לפנים מוצע שדה ראיה טוב מאי פעם, הודות לעיצוב מחדש של מערכת ההרמה ומיקום המשאבות והזרועות

בקטרפילר טוענים כי עיצוב מוקפד של חופת המנוע מאפשר שדה ראיה חסר תקדים לאחור – הטוב בקטגוריה.

[caption id="attachment_21272" align="aligncenter" width="660"]מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה! מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

גם לפנים מוצע שדה ראיה טוב מאי פעם, הודות לעיצוב מחדש של מערכת ההרמה ומיקום המשאבות והזרועות[/caption] קטרפילר משיקה צמד מעמיסים אופניים חדש: 910K ו-914K במשקל עבודה של 7,130 ו-8,126 ק"ג בהתאמה. שני המעמיסים מצוידים במנוע קטרפילר 3.8 ליטר דומה המייצר 92 כ"ס והעומד בתקני Tier 4 האמריקאיים ו-3B האירופאיים. כוח המנוע מועבר אל ארבעת הגלגלים באמצעות מערכת הידרוסטאטית מעודכנת המכונה Hystat. מערכת זו מבוקרת אלקטרונית, כוללת שני יחסי העברה ביניהם ניתן לבחור תוך כדי תנועה, והיא מאפשרת מהירות נסיעה מרבית של 40 קמ"ש. בנסיעה בירידה דואגת המערכת ההידרוסטאטית להאט את מהירות הנסיעה ולמנוע הגברת המהירות מעבר לנדרש. המעמיסים החדשים מחליפים את דגמי ה-914G2 וה-IT14G2 הוותיקים, המוצאים משירות. שני המעמיסים מצוידים בזרועות Z משופרות, המעניקות להם – על פי קטרפילר – יכולות חפירה גבוהות בדומה למוצע עם זרועות Z קונבנציונליות, יחד עם יכולות הרמה מאוזנות כשל מלגזה או מעמיס טלסקופי. היצע הכפות הסטנדרטי נע מ-1.2 ועד 1.5 מ"ק וגובה ההרמה המרבי עומד על כ-368 ס"מ.
תא המפעיל הנו חדש כאן ומעבר למבנהו הבסיסי החדש, כל המחוונים ואמצעי התפעול תוכננו ועוצבו אף הם מחדש, במטרה להעניק למפעיל איכות חיים גבוהה ונוחות מקסימאלית גם במשך שעות עבודה ארוכות. תאי המפעיל בשני הדגמים מציעים שתי דלתות כניסה ויציאה והכיסא החדש כולל שיכוך אוויר וחימום.

זרועות ה-Z המשופרות מתיימרות להעניק ל-910K ו-914K החדשים יכולות העמסה – דוגמת חציר, למשל – דומה למוכרות אצל מעמיסים טלסקופיים ומלגזות שדה

זרועות ה-Z המשופרות מתיימרות להעניק ל-910K ו-914K החדשים יכולות העמסה – דוגמת חציר, למשל – דומה למוכרות אצל מעמיסים טלסקופיים ומלגזות שדה


בקטרפילר מציעים לצמד המעמיסים מגוון רחב של תוספות וכלים נרתמים ורשימת אבזור סטנדרטי ותוספות ארוכה ומרשימה. בין השאר מופעל מאוורר צינון המנוע הידראולית – ללא קשר לסל"ד – וניתן לקבל מאוורר נוסף הפועל על פי דרישה. במצב ECO (סטנדרטי) מווסת מחשב ניהול המנוע את הסל"ד בהתאם לדרישה וחוסך בכך בצריכת הדלק, פליטת המזהמים והרעש.