פורד F-350 חדש ל-2015 פורד חושפת את דגמי ה-Super Duty החדשים של סדרה F – הטנדרים הכבדים והגדולים בהיצע, בהם כלול גם ה-F350 המוכר במחוזותינו. למרות הגדרתם כדגמי 2015, מכירתם תחל כבר במהלך החודשים הקרובים. היעדר שינויים מהותיים במראה החיצוני מרמז כי רוב השינויים והחידושים הם מתחת לפח, ואכן כך. עיקר החדשות הם במנוע ה-Power Stroke טורבו-דיזל בנפח 6.7 ליטר המוצע כאן בדור השני שלו, לאחר סדרת שיפורים ועדכונים, כאשר ההספק עלה מ-400 ל-440 כ"ס והמומנט המרבי מכ-110 לכדי כמעט 119 קג"מ עתה. מנוע ה-V8 בנפח 6.7 ליטר עבר ריענון ושיפור מקיף, ומציע עתה 440 כ"ס חסרי תחרות בקטגוריה בפורד מסבירים כי המנוע קיבל מגדש טורבו גדול יותר, מערכת הזרקה ומערכת פליטה חדשות. עוד החליפו בפורד את קפיצי העלה האחוריים במאסיביים יותר, את מוטות הייצוב בקשיחים יותר, בולמי הזעזועים בחדשים ואת מערכת ההיגוי בחדשה ומחוזקת. הבלמים הוחלפו אף הם בגדולים יותר, בעלי כוח עצירה משופר ומערכת ה-ABS כוילה מחדש במטרה לתפקד טוב יותר בעומס קיצוני. כפועל יוצא מכל אלו עלה כושר הגרירה המרבי המותר ב-14% ל-12,020 ק"ג, כאשר ניתן אף להזמין "חבילת גרירה משופרת" (high-capacity towing) הכוללת קפיצי סליל מחוזקים מלפנים וסרנים רחבים יותר המעלים את כושר הובלת וגרירת המטען המשולב (נגרר ומטען בארגז) מ-14,483 לכדי 15,890 ק"ג.

פורד F-350 חדש ל-2015

פורד F-350 חדש ל-2015

פורד F-350 חדש ל-2015 בפורד מתגאים מאוד בסדרת הטנדרים הקשוחה וטוענים ליתרון מהותי על פני המתחרים, כפי שמסביר אותו דאג סקוט, מנהל השיווק של כלי הרכב המסחריים בפורד: "אנו היצרן היחיד המפתח ומייצר את המנועים לטנדרים הגדולים שלו בעצמו; כאשר משלבים נתון זה עם השלדה הקשוחה ויתר המכלולים שפותחו ומיוצרים 'בבית', קל להבין את היתרון שאנו מציעים כאן עבור אלו הנדרשים לעבוד קשה – ובעיקר לגרור מטען כבד – עם הטנדרים שלהם". לטענת סקוט, העובדה שהכל נעשה במשותף, בפורד, ובמקביל – מאפשר הוצאת מוצר מוגמר מותאם והפועל כמקשה אחת.
לפניה ליבואנית פורד לארץ, לחצו כאן