טרקטור למטעים קייס Farmall 105 V קייס חושפת בוויסקונסין, ארה"ב, דגם ראשון של טרקטור למטעים וכרמים מתוך סדרה חדשה. היצרנית ממקמת את הטרקטורים הקומפקטיים החדשים כחלק מסדרת הפארמל (Farmall) שלה ומכאן שם הסדרה החדשה: קייס פארמל V. "קייס ידועה בעיקר בכלים עתירי ההספק שלה", נאמר בהודעה לעיתונות, "אך היא מבינה את הדרישה הגוברת בשוק לכלים קומפקטיים יותר המסוגלים לעבוד במקום שכלים גדולים אינם מותאמים עבורם". סדרה פארמל V תוכננה, אם כן, להתאים במיוחד לעבודה בין שורות צרות כמו במטעים ובכרמים.
השקת סדרת הפארמל V החדשה מצטרפת לסדרה פארמל N הוותיקה יותר המיועדת למשימות דומות ושמוצעת כיום עם 3 דגמים, בטווחי הספק הנעים מ-62 ועד 92 כ"ס/PTO. בקייס טוענים כי בסדרת הפארמל V מרכז הכובד נמוך מבסדרה N, מכאן הטרקטור החדש מסוגל לעבוד בשיפועים גדולים יותר ולבצע תמרונים חדים עם משקל גבוה יותר ביחס לסדרה פארמל N. טרקטור למטעים קייס Farmall 105 V
בשלב ההשקה הוצג דגם אחד בלבד של סדרה פארמל V – ה-105 V עם 95 כ"ס (Gross) ו-82 כ"ס ב-PTO. המנוע הוא 4-צילינדרי בנפח 4.5 ליטר (Tier 3) המצויד במגדש טורבו ומצנן ביניים. המומנט המרבי עומד על 40.6 קג"מ המגיעים כבר ב-1,300 סל"ד.
הדגם מוצע עם תא מפעיל סגור או פתוח ואפשרות בחירה בין שתי תיבות הילוכים: 16×16 כסטנדרט (Shuttle Command) או 32×16 כאופציה (Power Shuttle). אופציות נוספות הן תיבות 28×16 Shuttle Command מכאנית ו-44×16 Dual Command אלקטרו-הידראולית. הנעה כפולה היא סטנדרט כאן, כאשר הינע 2×4 הוא אופציה שיש לבקש עם ההזמנה.
בעתיד הקרוב מתעתדים בקייס להרחיב את מגוון דגמי הסדרה, אך בשלב זה טרם נמסרו פרטים האם מדובר בגרסאות חזקות או חלשות מה-105 V שהושק.

לפניה ליבואנית קייס בארץ, לחצו כאן