, ,

דויץ-פאהר סדרה 7: ההשקה

מאות חקלאים, רובם אנשי גד"ש מרחבי הארץ, הגיעו לעמק חפר להציץ בענק המעוטר של דויץ-פאהר מאות חקלאים, רובם אנשי גד"ש מרחבי הארץ, הגיעו לעמק חפר להציץ בענק המעוטר של דויץ-פאהר

באירוע מושקע הכירו מאות חקלאים מקרוב את גולת הכתר מבית דויץ-פאהר; חברת צ.ל.ע., יבואנית מותגי הקונצרן האיטלקי סאמה דויץ-פאהר, ערכה ביום חמישי (13 בפברואר) השקה מושקעת לגולת הכותרת בהיצע דויץ-פאהר: סדרה 7 החדשה. ההשקה נערכה במתחם החברה באזור התעשייה עמק חפר שבשרון, כאשר המבקרים הרבים יכלול להסתובב סביב – ולטפס אל תוך תא המפעיל של הכלי המרשים. בערכה זהירה שלנו ביקרו בהשקה מאות מבקרים, רובם אנשי גד"ש. חתן השמחה היה הכלי החזק בסדרה 7 – הדויץ-פאהר Agrotron 7250 TTV המצוייד במנוע דויץ בנפח 6.1 ליטר המייצר 263 כ"ס.

בחצר הוצג גם מגוון דגמי סאמה במיובא לארץ (צילום: תמי סואץ) בחצר הוצג גם מגוון דגמי סאמה במיובא לארץ (צילום: תמי סואץ)

הכלי המצולם כבר נמכר – הראשון בארץ – כאשר בסוף ההשקה דיווחו לנו אנשי צ.ל.ע. בסיפוק כי הם נמצאים במשא ומתן עם "מספר לא מבוטל" של לקוחות שהביעו עניין בטרקטור החדש. בסיום החגיגות שאלנו מספר שאלות את מעוז סואץ, מנכ"ל צ.ל.ע., לגבי התוכניות עתידיות עם סדרה 7 החדשה של דויץ-פאהר, ובכלל על המהלכים הבאים של החברה הוותיקה – שעסקה עד כה בציוד מכני הנדסי ולא בציוד חקלאי – שיכולים לעניין את החקלאים. קודם לכל: למה דווקא סדרה 7? מדוע התחלתם בחדירה המחודשת של דויץ-פאהר לארץ עם ה-Top of the Line של היצרנית? "סבא שלי, ישראל בן דרור ז״ל, תמיד אמר: ״אם עושים, אז כמו שצריך״. סדרה 7 היא סדרה מובילה ושם דבר בעולם הכלים החקלאיים. זו סדרה שנבחרה כטרקטור השנה לשנת 2013 ושזכתה בפרסי עיצוב ונוחות בתפעול יוקרתיים. מעבר לכך שהטרקטור הוכיח את עצמו בעבודה בשטח מאז שהושק באירופה. מסיבה זו בחרנו להתחיל עם הסדרה הגדולה ביותר בקו המוצרים של SDF".דויץ-פאהר 5120 חדש עורר אף הוא התעניינות בקרב המבקרים (צילום: תמי סואץ)

דויץ-פאהר 5120 חדש עורר אף הוא התעניינות בקרב המבקרים (צילום: תמי סואץ)

מעוז מעמיד את כל ניסיונה והמוניטין הטובים של צ.ל.ע. אותו בנתה במשך שנים ארוכות בתחום הצמ"ה אל מול המתחרים, כמנוף עיקרי לחדירה מוצלחת לתחום החקלאות. "מעבר ליכולות הטכניות של הטרקטור, כמו יכולת הרמה, גיר רציף ייחודי, קלות תפעול, איכות גרמנית ועוד – אנחנו מעמידים את היכולת של צ.ל.ע. לתת שירות טוב ואיכותי כיתרון הבולט", הוא עונה לשאלותינו בדבר המתחרים והדרך להתמודד מולם. "הטרקטור מגיע עם כל התוספות שחקלאי צריך לעבודה נוחה + תוספות הרלוונטיות לשוק הישראלי. במקביל – גם המחיר הוא תחרותי לשוק".
מעוז גם לא מתכוון למהר ו"לדחוף" כמות גדולה של כלים לשוק, בכל מחיר, במטרה להיכנס באגרסיביות לסגמנט הכלים הכבדים בארץ. הוא מסביר: "המטרה היא כמובן להחדיר כלים ולמכור, אבל בשום מקרה לא על חשבון סיכון רמת השירות; אנחנו מעדיפים לבנות תשתית ובסיס חזק לפני ש"דוחפים" כלים ללקוחות". גם הבסיס של אסטרטגיית השיווק של הטרקטור החדש בפרט, וכל הכלים החקלאים באופן כללי, תישען בראש ובראשונה על שירות וגיבוי טכני ואנושי ברמה הגבוהה ביותר. "אנחנו רוצים להביא את רמת השירות שאנחנו נותנים ללקוחות ציוד האספלט ללקוחות הציוד החקלאי" אומר סואץ. "כמובילים בתחום האספלט וציוד גריסה וניפוי אנחנו יודעים מה נדרש מהלקוחות ומה נדרש מאיתנו כדי לתת שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולכן גייסנו ואנו ממשיכים לגייס אנשים במיוחד למטרה זו".

מרגש היה לפגוש סאמה עתיק – ככל הנראה דגם 240 מ-1959-61 או 450V מ-1965-68 – עומד באולם התצוגה של צ.ל.ע. מדובר בכלי שנתרם על ידי בני הזוג אורנה ומשה גן צבי, לזכר מיכאל גולדברט – מקים סוכנות הייבוא הראשונה של סאמה בארץ. הכלי יוצג באופן קבוע באולם התצוגה. "אנו גאים לייצג מותג עם הסטוריה כה עשירה ולהמשיך מסורת משפחתית הן של היצרן והן של היבואנים הקודמים – חברת ישראל לרכב וחלפים" אומר מעוז סואץ, מנכ"ל צ.ל.ע (צילום: תמי סואץ) מרגש היה לפגוש סאמה עתיק – ככל הנראה דגם 240 מ-1959-61 או 450V מ-1965-68 – עומד באולם התצוגה של צ.ל.ע. מדובר בכלי שנתרם על ידי בני הזוג אורנה ומשה גן צבי, לזכר מיכאל גולדברט – מקים סוכנות הייבוא הראשונה של סאמה בארץ. הכלי יוצג באופן קבוע באולם התצוגה. "אנו גאים לייצג מותג עם הסטוריה כה עשירה ולהמשיך מסורת משפחתית הן של היצרן והן של היבואנים הקודמים – חברת ישראל לרכב וחלפים" אומר מעוז סואץ, מנכ"ל צ.ל.ע (צילום: תמי סואץ)

אנשי צ.ל.ע מאמינים במכירה מהמלאי ומתכוונים להזמין עוד כלים ולמכור מהמלאי, במטרה לחסוך המתנה ארוכה של לקוחות בטרקטורים החדשים. בסיכומו של אירוע מסכמים בצ.ל.ע. את היום כמוצלח ביותר ומודים לכל מי שהגיע; "שמחנו לארח במתחם שלנו לקוחות ותיקים ולהכיר מתעניינים חדשים". נאחל הרבה הצלחה לכולם!

no images were found