,

מחרשה Amazone חוזרת לחרוש

מחרשה Amazone Cayron 200 מחרשה Amazone Cayron 200 Amazone הגרמנייה (יש לבטא אמצונֶה) היא חברה בבעלות משפחתית המייצרת מאז 1883 מיכון חקלאי, ונחשבת כיצרנית איכותית ומפורסמת בזכות הפטנטים הרבים הרשומים על שמה והמוצרים המתקדמים אותם היא משווקת מזה עשרות שנים. כיום Amazone ידועה בעיקר במרססים – העצמאיים והנגררים – המתקדמים אותם היא מייצרת.
אבל, היצע היצרנית כולל כיום בנוסף למרססים גם מגוון של מיכון חקלאי, בכלל זה ליין רחב של מדשנות, מגובים, מזרעות, מפזרות דשן וציוד ניקיון לשימוש מוניציפאלי. כמו כן מייצרת החברה מבנים לצרכים חקלאיים ועוסקת בפיתוח רובוטים לשימושי חקלאות עתידיים.
למרבה הפליאה, לא עוסקת החברה כלל בייצור מחרשות. עד עתה.מחרשה Amazone Cayron 200 מחרשה Amazone Cayron 200 Amazone השיקה זה עתה את ה-Cayron 200, מחרשת 5 או 6 להבים המיועדת לטרקטורים עם הספק עד 240 כ"ס. בין יתר התכונות מציעה מחרשה חדשה זו קביעת רוחב עבודה באופן הידראולי וכיוון הידראולי לזווית החדירה של הלהבים עצמם (בין 30 ל-55 ס"מ). ב-Amazone מצהירים כי פיתוח המחרשה כלל רישום של לא פחות מ-19 פטנטים שונים. בשלב זה מוגדרת המחרשה החדשה כאב טיפוס, כאשר עד לתחילת השיווק המלא היא תוצע רק ללקוחות נבחרים בגרמניה ובאוסטריה.מחרשה Amazone Cayron 200 מחרשה Amazone Cayron 200 היצרנית הגרמנייה הצהירה כי לא מדובר בגחמה זמנית אלא בכניסה מלאה ומאסיבית לתחום עיבודי הקרקע, עם מחרשות מתקדמות שיוצבו בחזית התחום בעולם. מדובר אם כן בסנונית ראשונה של Amazone בתחום המחרשות, וידוע כי בשלב זה נמצאות בפיתוח מחרשות כבדות יותר, ברוחב 6 ו-7 מטרים המיועדות להיגרר באמצעות כלים עם למעלה מ-250 כ"ס. השיווק של דגמי ה-Cayron 200 יחל כאמור רק בעוד כשנה, כאשר עד אז אמורה החברה הגרמנייה להציג עוד אי-אלו דגמים עתידיים של מחרשות שיוצעו בהמשך.

לפניה ליבואני Amazone לארץ, לחצו כאן

2 תגובות
  1. נועם עמיר
    נועם עמיר אומר:

    לא דייקת במידע. אמזון עוסקת זמן רב גם בכלי עיבוד קרקע. ראה דיסקוס-מעגלה מדגם קתרוס

    • דני שטיינמן
      דני שטיינמן אומר:

      אתה צודק – תיקנתי בכתבה. כוונתי היתה 'מחרשות' ולא 'כלי עיבוד קרקע' באופן גורף, כפי שכתבתי. כניסת החברה לתחום המחרשות היא הפואנטה מבחינתם ועל כך יש לא מעט רעש – בעיקר בשוק הגרמני הביתי שלהם. תודה על ההערה וההארה!

תגובות סגורות