מרסקת גזם חדשה ל-Vermeer

Vermeer האמריקאית, יצרנית וותיקה בתחומי הצמ"ה, הגינון, החקלאות והיערנות, משיקה מרסקת גזם ממונעת נגררת חדשה בשם BC1000XL Dual-Fuel. מדובר בגרסה עדכנית של ה-BC1000XL הוותיקה יותר בהיצע, וייחודה בכך שהיא מצויידת במנוע GM בנפח 3.0 ליטר המסוגל לצרוך דלק רגיל או פרופאן – גז ההופך לנוזלי כאשר הוא דחוס (LPG). כאשר המנוע ניזון מדלק הספקו המרבי הוא 89 כ"ס. כאשר ההזנה עוברת לפרופאן – יורד ההספק המרבי לכדי 79 כ"ס; בשני המקרים זה קורה ב-3,000 סל"ד. מרסקת גזם Vermeer BC1000XL Dual-Fuel
מרסקת הגזם החדשה כוללת מערכת ניהול מנוע מבית Vermeer המכונה EcoIdle. כאשר המפעיל מכניס את המערכת לפעולה יורד סל"ד המנוע אוטומטית לסל"ד נמוך יותר וקבוע לאחר דקה או 5 דקות (לפי בחירה) בהם המכונה לא ריסקה גזם, במטרה לחסוך בצריכת הדלק. עוד כוללת המרסקת החדשה PTO נטול מצמד ומצערת מובנית המסונכרנת עם הרצועה המניעה בכדי לוודא ששילוב המנוע לכדי פעולת הריסוק תיעשה רק כאשר הסל"ד נמוך דיו, למנוע נזקים. כאשר מערכת הריסוק נכנסת לפעולה עולה סל"ד המנוע מיידית למקסימום – כפי שנדרש בעת עבודת הריסוק – במטרה לנצל את יכולות המנוע רק לפי הצורך, לטובת חיסכון בצריכת הדלק. למרסקת לוע גריסה להכנסת הענפים או הגזעים בקוטר 12×17 אינץ' (כ-30×43 ס"מ)
מרסקת הגזם BC1000XL נגררת כאמור, ומאפשרת העפת הגזם לארגז הטנדר/משאית/טרקטור הגורר בדיוק רב, באמצעות צינור שראשו ניתן לכיוון צידוד וגובה באופן ידני על ידי המפעיל.

לפניה ליבואנית Vermeer לארץ, לחצו כאן