,

הגנה חכמה על הציוד שלכם

מנעול חכם של Multi-Sec מולטי-סק (Multi-Sec) הנה חברה ישראלית העוסקת בשיווק, פיתוח וייצור פתרונות אבטחה מתקדמים למניעת גנבות ו/או אובדן בתחומי החקלאות, כמו גם במערכות לניהול ומעקב אחר ציוד חקלאי. החברה החלה זה עתה בשיווק שני אמצעים חדשים המיועדים להגן על רכוש יקר, הכוללים מעבר למנגנון נעילה ואבטחה מכאני גם מערכת משדרת המאפשרת קבלת מידע ונתונים מרחוק.
'מנעול חכם' של Multi-Sec
האמצעי הראשון מכונה על ידי אנשי מולטי-סק 'מנעול חכם', ועל פניו הוא בהחלט מתיימר להיות "חכם יותר" ממנעול מוכר ומסורתי; מדובר במנעול מאסיבי המשלב בתוכו מערכת התראה אלקטרונית ומערכת מעקב באמצעות טכנולוגיית GPS מובנית. המנעול מתפקד – ומופעל – ככל מנעול דומה אחר, אך לאחר שנעלת באמצעותו את דלת או שער המחסן/מכולה/דיר/וכיו"ב כל פתיחה שלו תשלח הודעת sms לנייד. מעבר לפתיחה מלאה, ישדר המנעול כל פעולה חריגה אחרת, דוגמת טלטול, ניסיון פריצה או תזוזה מהמקום (למשל: הזזת המכולה כולה או האלמנט הננעל). המנעול ה"חכם" ניזון מסוללה פנימית הניתנת לטעינה חוזרת, כך שאינו דורש מקור מתח חיצוני.
יחידה לניהול ומעקב אחר כלים חקלאיים של Multi-Sec
אמצעי ההגנה השני אותו משווקת מולטי-סק הוא יחידה לניהול ומעקב אחר כלים חקלאיים ממונעים בשטח. כאן מדובר במערכת קומפקטית בצורת קופסא קטנה המתחברת לרכב בצורה פשוטה ומשדרת למחשב או טלפון נייד. מערכת זו מאפשרת מעקב בזמן אמת אחר מיקומו של הכלי בכל רגע נתון, כאשר ניתן לקבל התרעות על תזוזת הרכב בזמן חריג ויציאה מאזור מסוים אך לא רק. היחידה משדרת גם נתונים על הטרקטור או כל מיכון חקלאי ממונע כמו לחץ שמן, חום מנוע ועוד. לדברי היצרנית מפחיתה מערכת זו באופן משמעותי עלויות דלק וטיפולים וכמובן – מפחיתה את הסיכוי לגניבת ציוד וכלי רכב.

לפנייה לחברת מולטי-סק לקבלת פרטים נוספים, לחצו כאן