מכסחת מסדרה DM החדשה של קובוטה

מכסחת מסדרה DM החדשה של קובוטה

ביוני השנה חשפנו כאן לראשונה את תוכניות הגדילה וההתרחבות של קובוטה; בין יתר המטרות אותן הציבו לעצמם הכתומים מיפן היתה כניסה לתחום המיכון הנגרר והרתום, דוגמת מגובים רוטוריים, מקצרות, מחרשות וכיו"ב. היתה זו אחת המטרות שעמדה מאחורי רכישת קברנלנד הנורבגית במאי 2012, יצרנית מובילה ומוכרת היטב בתחומים אלו, עם רשת סוכנים נרחבת באירופה בעיקר. קברנלנד מייצרת מיכון חקלאי במפעלים שבבעלותה בנורבגיה, דנמרק, גרמניה, איטליה, צרפת, הולנד, רוסיה וסין.
מגוב רוטורי מסדרה TE החדשה של קובוטה

מגוב רוטורי מסדרה TE החדשה של קובוטה


קובוטה הודיעה זה עתה באופן רשמי – במסגרת כנס סוכנים אמריקאים בממפיס, טנסי – על כניסתה לתחום הציוד לחציר וקש, מפזרות הדשן והמגובים בצפון אמריקה. עם ההודעה מגיעה ההשקה של סדרת כלים רלוונטיים, הכוללת ליין של מגובים רוטוריים, מקצרות ומפזרות דשן. הציוד החדש ישווק בארה"ב תחילה, החל מתחילת 2014, כמובן באמצעות סוכני קובוטה ביבשת החדשה שמעתה יוכלו להציע מגוון רחב ומלא יותר של מיכון חקלאי עבור רוכשי הטרקטורים ורכבי ה-UTV בהם התמחו עד כה. הציוד החדש פותח ומיוצר – כצפוי – על ידי קברנלנד, אך ייצבע בכתום-קובוטה המוכר ויקבל את לוגו היצרנית ושמות סדרות חדשים.
מפזרת דשן מסדרה VS החדשה של קובוטה

מפזרת דשן מסדרה VS החדשה של קובוטה

בקובוטה מגלים אופטימיות בדבר הצלחה הכניסה לתחומים חדשים עבורה בצפון אמריקה, שכן למותג שם טוב ומוכר, ורשת סוכנים רחבה ומבוססת שמעתה תיאלץ אמנם להרחיב את הפנייה לחקלאים עם ציוד לא מוכר עבורם עד כה בצבע הכתום, אך עם דרישה לציוד כזה ושם טוב לטרקטורים הקומפקטיים והבינוניים שכבר קיים. בשלב ראשון יוצעו לשוק האמריקאי 5 מכסחות דיסק, מגובים רוטוריים ומפזרות דשן רתומות.
בקובוטה מרמזים כי מדובר בצעד ראשון לקראת התרחבות נוספת, ומבטיחים כניסה לתחומים חדשים נוספים עבורם, במטרה להרחיב את היצע הציוד והמיכון החקלאי המוצע על ידם כך שיכלול מגוון רחב ככל שניתן.
לקבלת פרטים נוספים על הציוד החקלאי החדש של קובוטה ניתן לפנות ליבואן, בלחיצה כאן