Schäffer 9630 T
,

טלסקופי חדש מתוצרת 'שפר'

Schäffer 9630 T

Schäffer 9630 T


יצרנית המעמיסים הגרמנייה 'שפר' (Schäffer) משיקה מעמיס טלסקופי חדש בשם 9630 T, המונע באמצעות מנוע 'דויץ' עם הזרקת מסילה משותפת המייצר 124 כ"ס. המעמיס החדש – השוקל קרוב ל-8.0 טון – מצויד במערכת בקרת אחיזה מתוצרת עצמית המכונה HTF (קיצור של High Traction Force) המתיימרת לאפשר כוח דחיפה של כ-7.0 טון מרביים עבור המעמיס. 'שפר' מתמחים במגון מעמיסים – חלקם טלסקופיים, רובם קומפקטיים – המתוכננים ומיועדים בראש ובראשונה למשימות בתחומי החקלאות.
Schäffer 9630 T

Schäffer 9630 T

עם נתון של יכולת הרמה מרבית של 5.3 מ' טוענים ב'שפר' כי מדובר בנתון הטוב בקטגוריית המעמיסים הטלסקופיים הפריקים במשקל עצמי של עד 8.0 טון. מערכת ההיגוי בכלי החדש מתבססת על מערכות קודמות של היצרנית אך אמורה להציע תפעול מדויק ונוח עוד יותר, הודות לשימוש בשתי בוכנות הידראוליות המעבירות באופן מדויק ומיידי מאי פעם את פקודות ההיגוי המגיעות מגלגל ההגה אל שני חלקי המעמיס. ציר החיבור ומערכת הבוכנות – כך היצרנית – אינו דורש תחזוקה שוטפת.
ב-9630 T החדש של 'שפר' הציר האחורי ניתן לתנועה לצדדים ומחובר באמצעיתו באמצעות ציר לשלדה. לטענת היצרנית שיטה זו מעניקה יציבות מרבית לכלי בעת עבודה, כאשר הנו מועמס, ולנוחות ויעילות גבוהות עוד יותר מוצעת כאופציה מערכת בולמי זעזועים מאחור.
תא המפעיל הוא מכונה SCV ומיוצר ומוצע על ידי 'שפר' זה מכבר בדגמים וותיקים יותר, אך כאן הוא עבר עדכון, שדרוג ושיפור להציע עוד איכות חיים, שדה ראיה נקי ונוחות הפעלה עבור המפעיל.
Schäffer 9630 T

Schäffer 9630 T

ה'שפר' 9630 T מסוגל להגיע – כאופציה – עם תיבת הילוכים המאפשרת מהירויות נסיעה של עד 35 קמ"ש. אבזור אופציונאלי מאפשר גם הפיכת המעמיס הטלסקופי החדש לכלי גורר, ואז ניתן לגרור באמצעותו מטענים במשקל של עד 16 טון. לקבלת פרטים נוספים מיבואן מעמיסי 'שפר' לארץ, ניתן ללחוץ כאן
Schäffer 9630 T

Schäffer 9630 T