,

SR210 – יעה אופני חדש לקייס

קייס האמריקאית (בבעלות קונצרן פיאט) משיקה יעה אופני חדש בשם SR 210 – מחליף לקייס SR 200 הוותיק המוגדר על ידי היצרנית כדגם המצליח ביותר שלה בקטגוריה. ההחלפה מגיעה בעיקר בשל הצורך לעדכון מנועים והתאמתם לעמידה בתקני פליטת המזהמים העדכניים. מבלי לפרט יתר על המידה לגבי המנוע החדש – נפח, מוצא וכיו"ב – מדווחים בקייס על עלייה קלה הן בהספק (מ-70 ל-74 כ"ס) והן בכושר ההרמה (מ-905 ל-955 ק"ג) בהשוואה ל-SR 200. המנוע החדש מתיימר לפלוט פחות מזהמים מקודמו, ובאופן משמעותי, והנו ,עומד בתקני פליטת המזהמים העדכניים ביותר", מבלי לפרט האם מדובר באמריקאים, באירופאים או בשניהם יחד.

קייס SR 210

קייס SR 210


בקייס SR 210 החדש מותקנת מערכת בקרה אלקטרו-הידראולית חדשה הכוללת בין השאר את האפשרות לווסת את רמת הרגישות ומהירות התגובה של מנגנוני התפעול של הכלי. סביבת המפעיל עוצבה מחדש ומתיימרת להציע שיפור בנוחות ובקלות התפעול. תא המפעיל מוגדר כ"אחד הגדולים והמרווחים בסגמנט".

שירות חינם: איזה מיני מעמיס מתאים לכם? לחצו על התמונה!

שירות חינם: איזה מיני מעמיס מתאים לכם? לחצו על התמונה!

יבוא ציוד הצמ"ה של קייס הועבר זה עתה לידי קבוצת קרסו מוטורס, כפי שכבר סיפרנו לכם. בשלב זה עוד אין פרטים רשמיים של היבואן החדש, כתובת, טלפון או אתר רלוונטי. אנו נעדכן כמובן ברגע שהפרטים המלאים יתפרסמו.