מנוף פלפינגר שהותקן על משאית המשמשת דבוראים בארץ

מנוף פלפינגר שהותקן על משאית המשמשת דבוראים בארץ

חברת פלרן הנדסה ומסחר בע"מ הנה יבואנית של ציוד ההרמה מתוצרת פלפינגר (Palfinger) האוסטרית – יצרנית המציעה מגוון מנופים (להתקנה על משאיות, ימיים, סל וכיו"ב), מתקני 'רמסע', מלגזות ודפנות הידראוליות. החברה החלה להציע מנופים להתקנה על משאיות במיוחד עבור שוק הדבוראים, לאחר מספר התקנות ומכירות אותן ביצעה לסקטור זה, ותגובות משביעות רצון מצד המשתמשים.
מדובר במנופים בעלי כושר הרמה של 6-8 טון למטר המותקנים על פי רוב על משאיות קלות – בד"כ בעלות הנעה כפולה, ושנועדו לשמש להעמסת ופריקת הכוורות.

סרטון על התצוגה של פלפינגר בתערוכת Bauma 2013:

המנוף המצולם כאן הנו מדגם PK7001 EH עם כושר הרמה מרבי של 3,300 ק"ג עם מפתח מקסימאלי של 11.2 מ' (12.9 מ' כולל פתיחה ידנית). רוחב המנוף מקופל מותקן על המשאית הוא 2.2 מ' ומפתח זרועות הייצוב ההידראוליות הוא עד 5.0 מ'. המנוף כולל מערכת שליטה והפעלה ניידת בשלט רחוק, מיכל שמן אינטגראלי בנפח 75 ל'. משקל כל היחידה עומד על כ-780 ק"ג.

מנוף להתקנה על משאית מתוצרת פלפינגר

מנוף להתקנה על משאית מתוצרת פלפינגר


מחברת פלרן מוסרים כי טווח המחירים עבור דגמי המנופים הספציפיים משתנה בהתאם לדרישות הלקוח ולהתאמה המדויקת. יחד עם זאת נמסר כי עד לסוף אוקטובר יימכרו מנופים לסקטור החקלאי "במחירים מיוחדים". לקבלת פרטים נוספים מיבואני מנופי פלפינגר לארץ ניתן ללחוץ כאן.