,

חדשות מישלן 2014 – פרטים ראשונים

צמיג מישלן AxioBib IFיצרנית הצמיגים הצרפתייה מישלן חושפת פרטים ראשונים אודות הצמיגים החדשים לחקלאות אותם תשיק במסגרת תערוכת אגריטכניקה 2013 בהאנובר בנובמבר הקרוב. הצמיג הראשון – והבריון שבחבורה – הוא ה-AxioBib IF במידה 900/65 R 46 שקוטרו 232 ס"מ. מדובר בטוחן אדמה אימתני המיועד לכלים כבדים במיוחד, עם הספקי מנוע של 350 כ"ס וצפונה. במישלן טוענים שהצמיג החדש מסוגל לתפקד גם עם לחץ אוויר נמוך עד כדי 0.8 באר.
צמיג מישלן BibLoad Hard Surfaceה-BibLoad Hard Surface יוצג במידות 400/70 R 20 ו-460/70 R 24 וכשמו כן הוא – מיועד לשרת על מעמיסים טלסקופיים ומעמיסים אופניים קומפקטיים הפועלים גם או בעיקר על מצע קשה, כולל בטון (מרכזי מזון, אסמים, לולים וכיו"ב). במישלן מבטיחים עמידות גבוהה במיוחד לצמיג זה בפני שחיקה.
צמיג מישלן SprayBib VFפגיעה ודחיסה מינימאליים בקרקע מובטחים בצמיג ה-SprayBib VF החדש שייחשף במידה 420/95 R 50 תחילה. גם כאן השם מרמז על הייעוד: זהו צמיג שפותח במיוחד לשרת על מרססים ממונעים ומכאן השילוב בין קוטר גדול, ממד צר וכאמור רכות יחסית הממזערת את דחיסת הקרקע, שכן רוב ימיו יבלה הצמיג על אדמה לחה.
שתי הפתעות נוספות צפויות להיחשף במסגרת תערוכת אגריטכניקה 2013 מצד מישלן; הראשון הוא צמיג ניסיוני עתידני לתחום החקלאות אודותיו לא נמסרו פרטים עד כה למעט היותו יעיל ומוצלח לשימוש הן על קרקע הדוקה וקשה והן על קרקע רכה. החידוש השני הוא שבב זעיר המוכנס אל הצמיג ומאפשר קריאת נתונים בזמן אמת על מצב הצמיג – באמצעות הסמארטפון.
לקבלת פרטים נוספים מיבואן צמיגי מישלן לארץ, לחצו כאן