,

מבצע לג'ון דיר גייטור TX

ג'ון דיר גייטור TX ג'ון דיר גייטור TX

לא מזמן דווחנו על ידי יבואני כלי הרכב התפעוליים של ג'ון דיר לישראל על מבצע מכירה לג'ון דיר גייטור CX הקומפקטי יותר; עתה מבקשים ליידע אותנו על מבצע נוסף במסגרתו ניתנת הנחה על מחיר הגייטור הרגיל, והפעם מדובר באח הגדול של ה-CX דנן – הגייטור TX.
ה-TX הוא למעשה הצאצא הישיר של הגייטור המקורי (ראו הרחבה בנושא בידיעה על הגייטור XUV550 כאן) ותוכנן במקור לעבודה על משטחי דשא ובחווה, כאשר עיקר היכולות עליהן הושם דגש בתכנון הן נשיאת משקל והידוק קרקע מינימאלי. מרכז כובד נמוך במיוחד יחד עם צמיגי 'בלון' רחבים אמורים לענות בדיוק על דרישות אלה.

ג'ון דיר גייטור TX הוא רכב קומפקטי, עם נתון אורך כולל של כ-279 ס"מ, רוחב של 152.5 ס"מ וגובה של כ-121 ס"מ ג'ון דיר גייטור TX הוא רכב קומפקטי, עם נתון אורך כולל של כ-279 ס"מ, רוחב של 152.5 ס"מ וגובה של כ-121 ס"מ

אצל היבואנים – י. קמחי ובנו – מייעדים את הג'ון דיר גייטור XT לסקטור הקיבוצי בעיקר, למשימות חקלאות (רפתות, ניקוי ופינוי לולים וכיו"ב), גינון ונוי, תחזוקה, לרשויות מקומיות ולכל משימה בה נרשת היכולת להוביל עד שני אנשים עם מטען. הארגז שממדיו 132×114.3×30.5 ס"מ מסוגל לשאת 272 ק"ג מתוך משקל כולל מותר העומד על 454 ק"ג. משקל דומה מהווה גם יכול הגרירה של ה-TX כאשר נתון המשקל העצמי – מוכן לעבודה (כולל שמנים ודלק) עומד על 508 ק"ג. הגייטור TX מונע באמצעות מנוע V2 מקורר אוויר בנפח 675 סמ"ק המסופק על ידי קוואסאקי והמייצר 15.5 כ"ס. הכוח מועבר באמצעות גיר רציף (CVT – ואריאטור) אל הגלגלים האחוריים. נפח מיכל הדלק עומד על 18.9 ליטרים. המהירות המרבית היא 32 קמ"ש.

ג'ון דיר גייטור TX ג'ון דיר גייטור TX

מחברת י. קמחי ובנו מדגישים את יתרונות כלי זה בכלל, וביחס לכלי רכב אחרים כמו טנדרים בפרט בעיקר בשל היותו מוגדר כ'רכב תפעולי' שמוגבל לשטח עבודה מסוים (מפעל, משק, קיבוץ וכיו"ב) ולא יכול לשמש לנסיעות שעשוע או כרכב צמוד ליציאות הביתה – וזאת בניגוד ל'טרקטור משא' שאינו מוגבל כמוה מבחינת תנועה.
עד כה עמד מחיר המחירון של הג'ון דיר גייטור TX על 46,000 שקל (כל המחירים הם לפני מע"מ). במסגרת המבצע מוצע אתה ה-TX במחיר של 42,000 שקל, כאשר מחיר זה כולל בוכנת הרמה לארגז ('הייבר' בעברית…) בשווי 4,500 שקל. בנוסף מוצעים עבור הגייטור TX התקן גרירה מלא (750 שקל), סגירה מלאה לתא הנוסעים, כולל שמשה קדמית מתרוממת ודלתות ברזנט (11,500 שקל) וערכת 'סקרייפר' (13,000 שקל).
 

האבזור הסטנדרטי בסביבת הנוסעים כולל תא כפפות, 2 מחזיקי כוסות, שקע 12v, מד דלק ומד שעות