,

פולקסווגן אמארוק – גרסת ה-XXL

פולקסווגן אמארוק Double Cab XXLכמעט בחשאיות וללא יחסי ציבור קולניים משיקה מחלקת הרכב המסחרי בפולקסווגן את האמארוק Double Cab XXL – גרסה מוארכת של הטנדר כפול-הקבינה המיועדת לנדרשים לאותו מקום נוסף להובלת מטען גדול-נפח; קהל היעד אינו רק רוכשים פרטיים או גופים העוסקים בבניין, חקלאות, מסחר וכיו"ב – בפולקסווגן מייעדים את האמארוק הארוך לשמש גם כבסיס לאמבולנס למקומות בהם נדרשת יכולת תנועה (גם) בשטח.

פולקסווגן אמארוק Double Cab XXL - תוספת של 34 ס"מ בארגז

פולקסווגן אמארוק Double Cab XXL – תוספת של 34 ס"מ בארגז


האמארוק Double Cab XXL קיבל תוספת אורך מאחורי תא הנוסעים הכפול (4 דלתות, 5 מקומות ישיבה) של 34 ס"מ, מה שיוצר אורך של 221 ס"מ לתא המטען ואורך כולל של 590 ס"מ לרכב!
בפולקסווגן טוענים שלמעט הארכת תא המטען, כולל החיזוקים וההתאמות הנדרשות, אין הבדלים בין אמארוק דאבל-קבינה מוכר לבין גרסת ה-Double Cab XXL. האמארוק הארוך מוצע הן בגרסת הנעה אחורית והן בגרסת הנעה כפולה, עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל המוצע בשתי רמות הספק: 140 או 180 כ"ס, הראשון משודך לגיר ידני עם 6 הילוכים, השני מוצע בנוסף גם עם אופציה אוטומטית עם 8 הילוכים.
האמארוק Double Cab XXL יעלה החל ב-30,600 יורו וישווק בגרמניה בלבד בתחילה כבר החל מהשבועות הקרובים. בשלב מאוחר יותר תורחב ההפצה למדינות נוספות באירופה, כאשר לעת עתה לא ברור מתי – ואם בכלל – תוצע גרסת האמארוק המאורכת גם מחוץ לאירופה. פולקסווגן אמארוק Double Cab XXL - יוצע בגרסת הינע אחורי או כפול, עם שתי אופציות מנועים: 140 או 180 כ"ס