,

מעמיס חדש להיטאצ'י

מעמיס אופני היטאצ'י ZW220-5 מעמיס אופני היטאצ'י ZW220-5חטיבת היטאצ'י באירופה החלה בשיווק מעמיס אופני חדש במשקל עצמי של 17.7-18.03 טון ש"תוכנן במיוחד לעמוד בדרישות לקוחות החברה באירופה, כולל סטנדרט גבוה במיוחד של נוחות כמו גם ביצועים מעולים, טכנולוגיה מתקדמת, בטיחות ותחזוקה קלה".

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

המעמיס החדש – היטאצ'י ZW220-5 – נחשף לראשונה לעיני הציבור במהלך תערוכת BAUMA במינכן במחצית השנייה של אפריל, השנה, כמחליפו של ה-ZW220. ואכן, נראה כי לפחות על סמך ההודעה לעיתונות הושם דגש רב על נוחות המפעיל עם הבטחה לתא מפעיל מרווח יותר משל קודמו; המושב החדש מתחמם ויושב על בולמי אוויר, ויחד עם זאת נתון במסילות ארוכות יותר המאפשרות כוונון רחב יותר; יחידת גלגל ההגה תוכננה ומוקמה מחדש, גם בכדי לאפשר עוד מרווח לרגליים ולהתאים לטווח זוויות וכוונונים רחב יותר; מערכת המיזוג החדשה כוללת בקרת אקלים, מסנן חדש ומתקדם יותר ואפשרות להוספת מסנן אוויר נוסף לתנאי עבודה הכוללים אבק רב במיוחד. מאוורר המסנן מכויל לבצע פעולת סיבוב הפוכה למשך דקה, מדי 30 דקות עבודה. בהיטאצ'י טוענים כי מדובר בחיסכון משמעותי בזמן הטיפולים והתחזוקה. עוד נצטט מהודעת היצרן את הבידוד החדש והיעיל יותר של תא המפעיל בפני רעשים.מעמיס אופני היטאצ'י ZW220-5 מעמיס אופני היטאצ'י ZW220-5 היטאצ'י ZW220-5 החדש עושה שימוש במנוע 6-צילינדרי בנפח 7.8 ליטר המייצר 198 כ"ס. הוא מוצע עם כפות בנפחים של 2.4 ועד 3.5 מ"ק.
היטאצ'י ZW220-5 החדש מתיימר להיות זריז וקל יותר לתמרון ויחד עם זאת יעיל יותר ובעל תפוקה גבוהה יותר ביחס לקודמו. בהיטאצ'י מסבירים זאת במצמד חדש הכולל אפשרות ניתוק חדשה תחת עומס ובאפשרות לברור בין 2 מצבי עבודה שונים – Standard ו-P mode. בראשון הסל"ד מפוקח מחשב וכפועל יוצא העברת הכוח נעשית בצורה חלקה ומתונה יותר. מצב זה מיועד לעבודה שלא בעומס מלא ולנסיעות מנהלתיות, ומבטיח חיסכון של עד 10% בצריכת הדלק. במצב השני – P mode – מלוא עוצמת המנוע באה לידי ביטוי, ההילוכים משתלבים בסל"ד גבוה יותר כאשר ההספק והמומנט גבוהים יותר והוא מיועד לעבודה בעומס מלא.
מעמיס אופני היטאצ'י ZW220-5 מעמיס אופני היטאצ'י ZW220-5