,

מגובים רוטוריים חדשים למסיי פרגוסון

מגוב רוטורי מסיי פרגוסון  RK3802

מסיי פרגוסון משיקה שלושה דגמי מגובים רוטוריים חדשים המתווספים לסדרה RK. הראשון הוא ה-RK3802 בעל הרוטור היחיד המיועד לעבודה עם טרקטורים קטנים יחסית ללא חיבור הידראולי, הנרתם ל-3 הנקודות. ה-RK3845 מצויד ב-2 רוטורים עם רוחב עבודה של 6.40 מ' וכך גם הגדול מבין החדשים – ה-RK3879 Pro שצמד הרוטורים שלו מכסים רוחב עבודה של 8.24 מ'. שני האחרונים כוללים שלדת גרירה.

מגוב רוטורי מסיי פרגוסון RK3845

במסיי פרגוסון טוענים שהמגובים החדשים מצוידים בטכנולוגיה "חכמה" המקטינה את הפגיעה בשלמות התבן, כפועל יוצא שמירה על רמת פרוטאין גבוהה, מערימה אותו לגובה רב יחסי ו"מאווררת" אותו תוך כדי התהליך. בסופו של דבר אמור לצאת מכל הסיפור חציר באיכות גבוהה יותר. ההסבר לכך הוא בין היתר הודות לשיטה בה החלק האחורי של המגוב נוגע ראשון בקרקע ובכך מתקצרים הדרך והזמן שהתבן עושה דרכו עד לשורה הנוצרת על ידי המגוב.

מגוב רוטורי מסיי פרגוסון RK3879 Pro

במסיי פרגוסון טוענים עוד בהקשר זה כי הודות לשיטה זו הן זמן הייבוש מתקצר והן אורך חי ה"שיניים" מתארך "עד פי 3 ביחס לדגמים אחרים". המגובים החדשים מתומחרים בארה"ב בטווח המחירים שבין כ-7,300$ ו-30,000$ לצרכן הסופי. לפרטים נוספים מיבואן מסיי פרגוסון לארץ, לחצו כאן