,

קייס יציעו גיר רציף גם בסדרת מאקסום

קייס מאקסום CVXקייס יציעו – באירופה תחילה – שלושה דגמים מסדרת המאקסום עם CVX, הגיר הרציף של היצרן, המוצע כבר במספר סדרות, בכלל זה במאגנום הגדול בהיצע. הגיר הרציף יוצע בדגמי ה-EP החסכוניים בסדרה (Efficient Power) הכוללים בין השאר מערכות ניהול מנוע מתקדמות לטובת ניצולת מרבית והורדת סל"ד אוטומטית כאשר ניתן – לטובת חיסכון בדלק; המערכת מזהה היעדר שינוי בסל"ד סרק לאחר 30 שניות (למשל, כאשר המפעיל ירד מהכלי) ואם אין חיבור למערכות חיצוניות הדורשות כוח (באמצעות ה-PTO) יורד הסל"ד אוטומטית ל-650. שלושת הדגמים החדשים הם המאקסום 110 CVX EP, המאקסום 120 CVX EP והמאקסום 130 CVX EP עם 110, 121 ו-131 כ"ס בהתאמה. המנוע בדגמים אלו הוא ארבע-צילינדרי בנפח 4.5 ליטר מוגדש טורבו ועם מצנן ביניים (intercooler). ההזרקה היא אלקטרונית במסילה משותפת.קייס מאקסום CVX
הגיר הרציף מאפשר תנועה רציפה ממהירות 0 ועד ל-50 קמ"ש וכולל שני מצבי העברה. המהירות המרבית מושגת כבר ב-1,750 סל"ד כאשר 40 קמ"ש מושגים כבר ב-1,600 סל"ד.
תא המפעיל במאקסום מתיימר להיות השקט בקטגוריה עם רמות רעש של עד 71 דציבלים באיזור ראש המפעיל. שטח החלונות קרוב ל-5.8 מ"ר ואמור להציע שדה ראיה היקפי מעולה. בקייס טוענים גם שתא המפעיל הוא הגדול והמרווח בקטגוריה שלו, כך שלמפעיל מובטחים כאן תנאים לא רעים. חשוב להזכיר שדגמי המאקסום תוכננו בין השאר לעבודה אינטנסיבית עם מעמיס; זה האחרון מסוגל להניף עד 3,100 ק"ג, כאשר בזרועות האחוריות כושר ההרמה מגיע עד כ-7.87 טון.קייס מאקסום CVX
המאקסום CVX ייוצר במפעל קייס בסנט וולנטין שבאוסטריה, ויוצע בשוק החל מינואר 2014. לפרטים נוספים מיבואן קייס לארץ, לחצו כאן