, ,

מיוחד: מדריך תערוכות חקלאיות ב-2013

מתכננים נסיעה לחו"ל? אתם מאלו שחייבים להיות הכי מעודכנים בכל רגע? אוהבים תערוכות? או סתם מחפשים רעיון מקורי למתנת הפתעה לחותנת? כתבה זו היא בשבילכם.
אמנם, את רוב המידע והחידושים מעולם המיכון החקלאי תוכלו לקרוא באתר, ובסמוך להשקת או חשיפת המוצרים. אבל, אין כמו להסתובב באולמות ענק, בשטחים פתוחים, בין כלים נוצצים וחדשים, דוכני הסברה, אנשי מכירות, תערוכות ומופעים, וכמובן – אלפי מבקרים ומתעניינים כמוכם. ביקור בתערוכה יכול להפוך לחוויה של ממש ומן הסתם לאלמנט ששווה וכדאי לשלבו בטיול או בנסיעה אחרת לחו"ל, לטובת ההעשרה, החוויה והערך המוסף (מעבר לעובדה שלרוב ביקור שכזה נחשב כהוצאה מוכרת…). בכתבה אותה אתם קוראים ריכזנו עבורכם את רוב התערוכות החקלאיות – המתמחות במיכון חקלאי – המרכזיות והחשובות בעולם. הרוב בארה"ב, אך לא רק, כאשר דווקא החשובות והגדולות שבהן מתרחשות באירופה, "מעבר לפינה" מבחינתנו. התערוכות ממוינות לפי תאריך. לנוחותכם – בכל תערוכה צירפנו כתובת אתר אינטרנט רלוונטית, לקבלת כל הפרטים על התערוכה, המיקום, דרכי הגעה, לינה, שעות פתיחה ועלויות. תיהנו, ושלא תאמרו מאוחר יותר "לא ידענו"… שתהיה שנת 2013 פורייה ומוצלחת!

SWISS EXPO

SWISS EXPO

איפה: לוזאן, שוויץ (Expo Beaulieu Lausanne)
מתי: 17-20 בינואר
Swiss Expo הנה תערוכה חקלאית בהחלט לא שגרתית המשלבת בין הצגת ציוד ומיכון חקלאי חדש, לבין תערוכת בקר בי"ל כאשר הכל עטוף במסורת שוויצרית הבאים לידי ביטוי בתצוגות, תערוכות, מופעים ותפאורה. מבחינת מיכון הדגש הוא על משק החלב, אך לא רק
לאתר התערוכה

AGROmashEXPO

AGROmashEXPO

איפה: בודפשט, הונגריה
מתי: 30 בינואר – 2 בפברואר
אחת התערוכות החשובות במזרח אירופה, והגדולה בהונגריה עם למעלה מ-25,000 מבקרים בשנה האחרונה ולמעלה מ-200 מציגים על שטח של כ-20 דונם. עליית כוחם והפופולאריות של יצרני המיכון המזרח אירופאיים הזולים יחסית הופכת תערוכה זו לחשובה ורלוונטית יותר ויותר מדי שנה.
לאתר התערוכה

Ag Connect Expo

Ag Connect Expo

איפה: קנזס סיטי, מיזורי (Kansas City, Missouri)
מתי: 29-31 בינואר
הצעירה מבין תערוכות המיכון החקלאי בארה"ב (מתקיימת מאז 2010) ומתקיימת ביוזמת ומימון איגוד יצרני הציוד החקלאי בארה"ב. התערוכרה היא "תערוכה נודדת" המתקיימת בכל שנה במקום אחר; השנה היא תיערך במיזורי, לאחר שבשנתיים האחרונות נערכה בג'ורג'יה ולפני כן בפלורידה.
לאתר התערוכה

World Ag Expo

World Ag Expo

איפה: טולאר, קליפורניה, ארה"ב (Tulare, California)
מתי: 12-14 בפברואר
תערוכה גדולה ורבת מציגים הנערכת מדי שנה בחורף, ונחשבת לתערוכת החקלאות הגדולה בארה"ב. למרות דגש על גידולי שורה מציגים בתערוכה למעלה מ-1,600 יצרנים, על שטח מקורה ופתוח שגודלו 250 דונם בקירוב
לאתר התערוכה

National Farm Machinery Show

National Farm Machinery Show

איפה: לואיסוויל, קאנטאקי (Louisville, Ky)
מתי: 13-16 בפברואר
למעלה מ-300,000 מבקרים הגיעו בתערוכה השנה לראות יותר מ-800 מציגים באחת מתערוכות החקלאות הגדולות הנערכות באולמות סגורים – שטחם הכולל גדול מ-110 דונם. קוריוז חביב היא תערוכת משיכת טרקטורים הנערכת מדי ערב מימי התערוכה
לאתר התערוכה

SIMA

SIMA

איפה: פאריז, צרפת
מתי: 25-28 בפברואר
אחת התערוכות החשובות באירופה נערכת מדי שנתיים בפריז וכוללת למעלה מ-1,300 מציגים בהם מתעניינים יותר מ-200,000 מבקרים.
לאתר התערוכה

Commodity Classic

Commodity Classic

איפה: קיסימי, פלורידה (Kissimmee, Fla)
מתי: 28 בפברואר – 2 במרץ
ה-תערוכה למגדלי החיטה, סויה, התירס והדורה; למרות ייצוג בולט של כלים כבדים, דוגמת טרקטורי עיבודים, מקצרות וקומביינים, יש ציוד חקלאי חדש רב בנוסף, זרעים, דשנים וחומרי הדברה חדשים, ולא פחות חשוב – התערוכה מהווה צומת מידע בין המגדלים והיצרנים הרלוונטיים הגדולים והחשובים בארה"ב.
לאתר התערוכה

Mid-South Farm & Gin Show

Mid-South Farm & Gin Show

איפה: ממפיס, טנסי (Memphis, TN)
מתי: 1-2 במרץ
תערוכת מיכון חקלאי בינונית בגודלה במונחים אמריקאיים, עם דגש על ציוד המתאים למגדלי תירס וסויה.
לאתר התערוכה

Hay Expo

Hay Expo

איפה: ווקון, איווה (Waukon, Iowa)
מתי: 19-20 ביוני
יומיים של חידושים, תצוגות, הדגמות, כנסים, הרצאות וכל מה שלא תעלו על דעתכם – סביב חציר וקש; טרקטורים, קומביינים, מקצרות ועוד.
לאתר התערוכה

Farm Progress Show

Farm Progress Show

איפה: דקאטור, אילינוי (Decatur, Ill)
מתי: 27-29 באוגוסט
תערוכה הנערכת ברוטציה שנה באיווה ושנה באילינוי והמושכת בממוצע למעלה מ-100,000 מבקרים בשנה. התערוכה מתמקדת ומתמחה בעיקר בתצוגות שדה והדגמות של ציוד חדש.
לאתר התערוכה

Canada's Outdoor Farm Show

Canada's Outdoor Farm Show

איפה: וודסטוק, אונטריו, קנדה (Canada's Outdoor Park, Woodstock, Ontario)
מתי: 10-12 בספטמבר
תערוכת המיכון החקלאי הגדולה בקנדה ומתמחה למעשה בכל מה שחקלאי קנדי – ולא רק – צריך, קרי: תערוכה של כל המיכון והציוד החקלאי המוצעים בקנדה. בשנה שעברה הציגו בתערוכה קרוב ל-400 מציגים, בפני למעלה מ-40,000 מבקרים
לאתר התערוכה

Farm Science Review

OSU Farm Science Review

איפה: לונדון, אוהאיו – ארה"ב (London, Ohio)
מתי: 17-19 בספטמבר
השנה זו תהיה השנה ה-50 בה נערכת תערוכת המיכון והציוד החקלאי ביוזמת אוניברסיטת מדינת אוהאיו. התערוכה מתאפיינת בין היתר בשטחי ההדגמה העצומים – למעלה מ-8,500 דונם (!) – בהם ניתן לצפות בציוד החדיש ביותר, בשעת עבודה, עם דגש על גידולי סויה, חיטה ותירס.
לאתר התערוכה

Sunbelt Ag Expo

Sunbelt Ag Expo

איפה: מולת'רי, ג'ורג'יה (Moultrie, Georgia)
מתי: 15-17 באוקטובר
מדי סתיו מתכנסים כ-1,200 מציגים לאחת מתערוכות המיכון החקלאי הפופולאריות בדרום-מזרח ארה"ב. התערורכה כוללת כ-400 דונם שטחי תצוגה וכ-2,500 דונם שטחי הדגמות לציוד החדש.
לאתר התערוכה

Agritechnica

Agritechnica

איפה: האנובר, גרמניה (Hanover, Germany)
מתי: 10-16 בנובמבר
תערוכת החקלאות בהאנובר היא ככל הנראה הגדולה והעשירה בעולם, ולפיכך גם החשובה שבהן. בשנה האחרונה ביקרו בתערוכה למעלה מ-415,000 מבקרים, שצפו בחידושים ובציוד שהציגו כ-2,600 (!) חברות שונות. התערוכה מפורסמת כבמה מועדפת על רוב היצרניות המובילות להציג את חידושיהן, לבטח האירופאיות שביניהן, ולכן תמיד מוצעים בה שפע חידושים ועדכונים.
לאתר התערוכה