קייס: חידושים בקומביינים ל-2013

קייס כבר החלה לשווק בארה"ב את דגמי הקומביינים החדשים שלה לעונת 2013, ועוד לפני סוף שנה זו תשווקם בכל שווקיה בעולם. מדובר על שישה דגמים מסדרת ה-30 של היצרן המוצעים בטווחי הספק הנעים מ-295 (AXIAL-FLOW 5130) ועד 560 כ"ס (בפסגת ההיצע – ה- AXIAL-FLOW 9230) ובנפחי מיכלי תבואה הנעים מ-8,810 ועד 12,330 ליטר. העדכון העיקרי מתייחס – לדברי קייס – לרענון מקיף של תא המפעיל, עד כדי הפיכתו לכמעט חדש לגמרי. בקייס טוענים כי תא המפעיל החדש נוצר לאחר קבלת אינספור הערות, תגובות ובקשות מצד מפעילי הכלים כאשר מידע זה הצטרף לטכנולוגיה העדכנית בתחום, בעיקר בכל הקשור לשדה ראייה ולארגונומיות מיטבית. "הקבינה המרווחת והטובה ביותר בתחום הופכת עתה לטובה ומתקדמת עוד יותר" מצטנעים בקייס. "הקבינה החדשה תמשיך לקבוע את הסטנדרט בתחום", ממשיכים אנשי קייס, "כאשר לנגד עינינו עמד הצורך לספק את המשרד הנוח והיעיל ביותר לעבודה בשטח".

השיפורים מתמקדים כאמור בעיקר בהנדסת האנוש ובמיקום מחדש של מתגים, כפתורים ואמצעי הפעלה, יחד עם תוספות של תאי אחסון, תכנון מחדש של קונסולת ההפעלה הימנית (ה'ג'וי-סטיק') לתפעול יעיל ונוח יותר. בקבינה החדשה הותקן כיסא מדריך נוסף, מתקפל, מקרר חשמלי נייד הניתן לשליפה וחיבור ל-iPod. אופציה נוספת בתשלום, פחות רלוונטית עבור השוק הישראלי, הוא כיסא מפעיל מפואר המצופה עור…
חידוש מהותי נוסף הוא בצינור השופך את התבואה לנגרר/משאית; בשל ראשי הקציר ההולכים וגדלים – בעיקר לרוחב – מוצעים כל צינורות השפיכה בקומביינים החדשים עם אפשרות קיפול, יחד עם מערכת המקזזת אוטומטית עד למטר מרחק את מיקום פתח הריקון. ז"א – במצבים כאלו נחסך מהמפעיל להתעסק עם כיוון השפיכה.

לפרטים נוספים מיבואן קייס לארץ, לחצו כאן