,

מקצרות ג'ון דיר – חילופי גברי

מקצרת ג'ון דיר W150

ג'ון דיר האמריקאית השיקה בקנזס בסוף אוגוסט צמד מקצרות ממונעות חדשות לקראת 2013 שתחלפנה את המקצרה הוותיקה A400 SP; לזו האחרונה היה הספק של 140 כ"ס, כאשר השתיים החדשות מציעות – כפי ששמן מרמז – האחת 110 והשנייה 150 כ"ס (148 למען הדיוק…), זאת אומרת שמבחינה מסוימת מדובר בעליית הספק. טווח הספק זה מקרב את המקצרות החדשות לדגמים החזקים יותר בהיצע – R450 ו-D450 להן הספק של 200 כ"ס. עיקר החדשות בצמד החדש הוא בתא המפעיל החדש, המתיימר להציע שיפור בהנדסת האנוש ובעיקר בשדה הראיה עבור המפעיל יחד עם יכולת קציר טובה מבעבר ותפוקה גבוהה יותר. המקצרות הממונעות החדשות נועדו לשטחים "קטנים" ובינוניים (במונחים אמריקאיים), ז"א שככל הנראה מהווים מעל ומעבר לדרישות המקובלות אצלנו בארץ.

מקצרת ג'ון דיר W110

2 תגובות
  1. בועז גרין
    בועז גרין אומר:

    המקצרה ה"חדשה" שגו'ן דיר השיקו היינה מקצה של MacDon .
    גו'ן דיר קנו ליין ייצור של MacDon,
    דגם W110 של גו'ן דיר שווה לM105 של MacDon, שלא מיובא לארץ ע"י יבואן MacDon אינטרספיירס בע"מ ,מכיוון שהיתרונות שלה על מקצרה אחרות לא גדולים מספיק ומשמעותיים.
    דגם הW150 של גו'ן דיר שווה MacDon M155 , דגם זה מסופק ע"י גו'ן דיר עם שולחן שבלול בלבד. ( ייתכן שגם אם דרייפר, אני לא בטוח, אפשר לבדוק)
    בעוד שב MacDon- אתה יכול לקבל את אותו המוצר עם אפשרויות נוספות, כמו שולחן תופי /סרגל או שבלול. וכמובן שרות.
    בנוסף ל MacDon ישנו דגם שנקרא 205M שלא נתן לקנות דרך גו'ן דיר, שהיא מקצרה חזקה זריזה עם המון היתרונות על המתחרות. ( שווה לסקר את זה).
    למידע נוסף, בועז גרין – 0509015588, בשט"ח – מוסך כפר גליקסון

    • דני שטיינמן
      דני שטיינמן אומר:

      למערכת אתר 'אגריניוז' הגיעה גם תגובתו של אודי שריר, מנכ"ל אינטרספיירס בע"מ, המבקש לעדכן ולתקן מידע רלוונטי. הנה התגובה כלשונה (- תודה על העדכון!):

      רציתי להגיב על הידיעה לגבי מקצרות גון דיר בהמשך לתגובה של בועז מנהל השרות שלנו ואודה לך אם תפרסם אותה.
      1.ג'ון דיר לא קנו את הליין של מקדון אלא חתמו הסכם רכישה ושיתוף פעולה עם מקדון.
      2. הסכם זה בא להחליף הסכם ישן בן 30 שנה שבו ג'ון דיר הייתה משווקת את המקצרות האלו תחת המותג פרימייר.
      3. הליין שיימכר ע"י ג'ון דיר יהיה מקצרות עד 150 כ"ס (מקביל לדגמי ה-M105 שלא משווקת בארץ כרגע ולדגם הM155- עם 150כ"ס עם שולחנות דרייפר ושבלול)
      4. הסכם דומה יש למקדון עם ניו הולנד וקייס לגבי שולחנות קציר לקומביינים מסוג דרייפר כבר הרבה מאוד שנים ושאומר שכל שולחנות הדרייפר לקומביינים של ניו הולנד וקייס מיוצרים ע"י מקדון.

      בברכה
      אודי שריר
      אינטרספיירס בע"מ – מנכ"ל

תגובות סגורות