Ram 1500 Rebel
במאי האחרון סיפרנו לכם על גרסת ה-Power Wagon החדשה ל'ראם' – מהדורה מיוחדת עם דגש על יכולות שטח של ממש, קשיחות מובנית ומנוע הדוגל בגישת ה"כוח לא יחסר כאן" עם נפח של 6.4 ליטר ו-410 כ"ס. שברולט חשפה – כמעט במקביל – את גרסתה לנוסע, עם הסילבראדו High Country שיועד אף הוא לנדרשים להוביל ו/או לגרור מטען בשטח של ממש.
Ram 1500 Rebel
עתה חושפים אנשי 'ראם', חטיבת הטנדרים והמסחריות בקרייזלר, גרסה קשוחה נוספת של טנדר לשטח תחת השם Ram 1500 Rebel ('מורד'). להבדיל מה'פאוור ואגון' דנן, המבוסס על הראם 2500 הגדול והכבד במקצת, מתבססת גרסת ה'רבל' על הראם 1500, ה"קומפקטי" יותר. על מנת לאפשר תנועה נמרצת גם בשטח קשה, מוצעת כאן בחירה בין מנוע V6 בנפח 3.6 ליטר עם 305 כ"ס לבין V8 בנפח 5.7 ליטר, עם 395 סוסים.
Ram 1500 Rebel
עיקר השינויים ב-Ram 1500 Rebel ביחס לראם 1500 סטנדרטי הם עיצוביים – מבחוץ ומבפנים. הסבכה הקדמית ('גריל') קיבלה עוצבה מחדש, ובהחלט ייתכן כי מדובר ב'פרומו' לחזית הטנדרים בדור הבא של ראם. בראם מדגישים את הצביעה המיוחדת והעמידה במיוחד של יחידת הפגוש הקדמי, לולאות הגרירה בחזית, מיגוני הגחון, צמד צינורות המפלט המוכרמים, צמיגי ה-Toyo Open Country A/T בקוטר 33" ותאורת ה-LED המתקדמת מבחוץ. גם הפנים כמובן ייחודי בעיצובו וכולל בין השאר תבליט ריפוד הכיסאות בצורת 'קוליס' של צמיג לשטח, חימום הכיסאות הקדמיים כסטנדרט, עיצוב חדש ומעודכן של קונסולה ולוח מחוונים ועוד.
Ram 1500 Rebel
אבל, מעבר לפוזה, מותאם הטנדר החדש לחיי שטח אמיתיים; ב-Ram 1500 Rebel הורם המרכב אינץ' גבוה יותר מעל לסרנים, בולמי Bilstein קרביים מחליפים את המקוריים ואלו יחד מעלים את מרווח הגחון המינימאלי לכדי למעלה מ-26 ס"מ.
ה-Ram 1500 Rebel ישווק במהלך המחצית השנייה של השנה. בשלב זה טרם פורסמו מחירים. לפניה ליבואנית ראם לארץ, לחצו כאן