ניסאן נבארה 2015 ניסאן חושפת את הנבארה 2015 – דור חדש של טנדר בינוני בגודלו במונחים אמריקאים – המחליף את זה המוצע כיום, שהושק לפני עשור. בניסאן מדגישים את העבר העשיר שלה בתחום הטנדרים ומציינים כי מדובר בדור-ה-12 ל'פיק-אפ' מבית ניסאן, להדגיש את המורשת והשושלת הארוכה. הנבארה החדש – המוצע גם כ- NP300 – בולט בראש ובראשונה בעיצוב העדכני, המשלב בין כוחניות, הודות לחזית המלאה והתפוחה, לבין קווים רכים ועגולים יותר, בהשוואה לנבארה היוצא ולבטח ביחס לטנדרים מדורות קודמים לבית ניסאן. ניסאן נבארה 2015 בניסאן טוענים כי מדובר ברכב חדש לגמרי, הן מתחת לפח, בשלדה, מערכת המיתלים, מנועים וכיו"ב, והן בתוך תא הנוסעים שהנו פרי תכנון מן המסד. בניסאן טוענים כי רבות הושקע בנוחות הנסיעה, הישיבה והתפעול וכי בנבארה החדש נעשה שימוש בחומרים איכותיים מבעבר, בכלל זה חומר דמוי אלומיניום מלוטש המעטר את סביבת הנהג. מסך HD גדול במרכז לוח המחוונים מאפשר גישה לכל המידע העדכני והחשוב בנוחות ובקלות, מבטיחים בניסאן, כאשר הוא מחובר גם למערכת ניווט, תצוגת רדיו, מצב הדלק וכיו"ב נתונים על הרכב. ניסאן נבארה 2015
השלדה כאמור חדשה, לטענת אנשי ניסאן, ורבות הושקע בהקשחתה בכדי שתוכל לעמוד "בעומס הנלווה לשימוש יומיומי מפרך כרכב עבודה". מאחור נשען סרן 'חי' כמקובל על קפיצי עלים, שאף הם "טופלו" בנבארה החדש במטרה להציע עוד קשיחות ועמידות, כיאה לרכב האמור לשאת מטען בארגזו.
התאורה היא עתה בטכנולוגיית LED כאשר פנסי האיתות הועתקו אל תוך בתי המראות, ובכך מעניקים לחזית מראה נקי וחלק יותר. ניסאן נבארה 2015
היצע המנועים איתו הושק הנבארה החדש כולל בשלב זה מנוע 4-צילינדרי 2.5 ליטר טורבו-דיזל המהווה המשך פיתוח של מנוע דומה מהנבארה העכשווי, המוצע בשתי רמות הספק: 163 ו-190 כ"ס. בניסאן מדגישים כי המנוע החדש מציע טווחי הספק ומומנט רחבים מבעבר וחיסכון משמעותי בצריכת הדלק – עד 11% ביחס לנבארה העכשווי. שתי גרסאות המנועים מוצעות במשודך לתיבה ידנית עם 6 מהירויות או אוטומטית עם 7 מהירויות.
כמובן שבהיצע הינע כפול ויחס העברה נמוך, כאשר ניתן לשלבו גם תוך כדי תנועה. בסעיף הבטיחות מדגישים בניסאן מערכת עזר לזינוק בעליה, מערכת בקרה דינאמית, מערכת עזר לנסיעה במורד (בשטח), בקרת בלימה אקטיבית ועוד.
לפניה ליבואנית ניסאן לארץ, לחצו כאן