, ,

ניו הולנד T8 מעודכן ל-2015

New Holland T8 435 Tier4B
ניו הולנד משיקה את סדרת הטרקטורים הגדולים שלה – T8 במלואה, במהדורת 2015 ולאחר סבב עדכונים ושיפורים. המכירות מתחילות בימים אלו, במקביל להשקה סימולטנית בכמה שווקים ברחבי העולם, מתערוכת LAMA בבריטניה בימים אלו, דרך אוסטרליה ועד לארה"ב. סדרה T8 עברה במהלך השנה האחרונה סדרת חשיפות והשקות מקומיות שהחלה בארה"ב, ובמקביל נמסרו כלים ראשונים ללקוחות נבחרים שם. עד ממש בימים אלו לא הוזכרה הסדרה המשודרגת (בין השאר מותאמת Tier 4B במקום Tier 4A עד כה, ועוד – ראו בהמשך) באתרי היצרנית או אצל הסוכנים מחוץ לארה"ב, ועתה – בראש ובראשונה עם החשיפה המלאה בתערוכת LAMA החשובה לשוק האירופאי – מוצגת סדרה T8 העדכנית כמחליפתה של זו היוצאת.
New Holland T8 435 Tier4B
למי שפספס את העובדה שליגת העל של הטרקטורים החקלאיים נמצאת במרוץ חימוש מתמשך, נדגיש כי הגרסה החזקה החדשה בהיצע סדרה T8 היא ה-T8.435, טרקטור עם הספק מרבי של 435 כ"ס (יחד עם ה"אח" התאום הלא-זהה, קייס מאגנום 380), ולמעשה נחשב לטרקטור החזק בשוק עם גיר רציף, מבין הכלים הנמכרים כיום; חזקים יותר הם רק הדגמים הבכירים בסדרה 11 החדשה מבית דויץ פאהר (כנסו כאן לידיעה) וכמובן – מלך הטרקטורים המיועד, הפנד ואריו 1000 (לפרטים – כנסו מכאן), אך שתי סדרות אלו לא ישווקו לפני סוף השנה.
New Holland T8 435 Tier4B
סדרה T8 המעודכנת כוללת מנועים מסדרת ה-ECOBlue SCR Cursor 9 המתקדמת והנקייה של פיאט (FPT) והיא מוצעת בחמישה דגמים, מ-250 עד 435 כ"ס. להוריד כמות כוח כה גדולה אל הקרקע היא לא עניין של מה בכך, מדגישים בניו הולנד, והסביר זאת היטב דון פורסטר, האחראי בחברה על ייצור הטרקטורים הכבדים: "עם רמות ההספק בטרקטורים חקלאיים כיום – זה מתחיל להיות מבהיל; אנו מציעים טרקטור סטנדרטי עם 435 כ"ס שהוא נתון שרק לפני עשור לא ניתן היה להעביר אל הקרקע עם כלים בגודל כזה". כמובן שכיום מגויסת טכנולוגיה למאמץ שלא היתה בנמצא לפני עשור ויותר, ובניו הולנד לא מפספסים את האפשרות. "יש לנו מתלים קדמיים משוככים ומתקדמים, הצמיגים כיום נראים דומים למה שהוצע בעבר – אך מדובר בטכנולוגיה מתקדמת בהרבה, מערכת העברת הכוח הרציפה יעילה מאי פעם ובנוסף שינינו את השלדה בכך שהארכנו את בסיס הגלגלים בדגמים עם הגיר הרציף (CVT) לכדי 355 ס"מ – הארוך בסגמנט", מסביר פורסטר. "עם דגם העל בסדרה אנו מטשטשים את הגבול בין הטרקטורים הקונבנציונאליים (עם גלגלים אחוריים גדולים מהקדמיים ושאינם פריקים, ד.ש.) לטרקטורים הכבדים הפרקיים, כאשר ה-T8.435 בהחלט גולש לטריטוריה חדשה", מרמז הבכיר בניו הולנד על כיווני שיווק ושוק חדשים ולא פחות מכך – על היכולות והביצועים של הטרקטורים המעודכנים.
New Holland T8 435 Tier4BNew Holland T8 435 Tier4B
גם תא המפעיל שודרג ועודכן, ועבר טיפול מקיף שכלל כמעט כל נקודה בו. בניו הולנד טוענים כי איכות הגימור שופרה, הנדסת האנוש קיבלה עוד התייחסות והשקעה, שדה הראיה שופר במעט אף הוא, צג המחוונים ומסך ה-LCD הפכו לברורים ונוחים יותר לשימוש וקריאה, המושב הוא חדש ומשופר ביחס למוכר בדגמים הקודמים, ועוד. בשורה התחתונה מבטיחים אנשי ניו הולנד טרקטור משופר ונוח יותר עבור המפעיל, ביחס לדגמי T8 היוצאים.
לקבלת פרטים נוספים על סדרה T8 החדשה של ניו הולנד, ניתן להגיע אל היבואן בלחיצה כאן