,

נחשפו: אופל ויוארו ורנו טראפיק החדשות

רנו טראפיק 2015

רנו טראפיק 2015

בתחילת פברואר חשפנו בפניכם איורים ראשונים שפורסמו על ידי אופל ורנו במקביל, המתארים את הכיוון העיצובי אליו הולכות שתי היצרניות בפרויקט המשותף להן – אופל ויוארו ורנו טראפיק. למרבה ההפתעה, העיצוב המוחצן והחריג בהחלט בסגמנט "אפור" על פי רוב, הוא סגמנט כלי הרכב המסחריים, עבר מהסקיצות המאוירות למציאות. אופל ויוארו 2015
אופל ורנו חושפות במקביל את הדור הבא של המסחריות הגדולות שלהן – הויוארו והטראפיק בהתאמה – כאשר מדובר כבעבר בתכל'ס באותו הרכב מתחת לפח. בנוסף לעיצוב המרכב הכולל קווים חדים ומשופעים, בולט בעיקר עיצוב החזית, שבשתי המסחריות החדשות קיבל אלמנטים מובהקים – כל אחת והמותג שלה. לויוארו "פרצוף" אופל עדכני, כאשר לטראפיק חזית שאף היא מיישרת קו עם העיצוב העדכני של המכוניות הפרטיות מתוצרת רנו. שתי היצרניות משתפות פעולה בפיתוח וייצור מסחריות מזה שנים אחדות, וזהו הדור השני של מסחריות המפותח ומיוצר בשיתוף.
הטראפיק החדשה; רנו מדווחת על השקעת ענק של 230 מיליון יורו במפעל בו תייצר אותו

הטראפיק החדשה; רנו מדווחת על השקעת ענק של 230 מיליון יורו במפעל בו תייצר אותו


אופל ויוארו ורנו טראפיק החדשות עודכנו וחודשו לא רק מבחוץ; המרכב מוצע בשני אורכים ובשני גבהים שונים של הגג, וניתן לבחור בין מרכב סגור ללא חלונות, מרכב לנוסעים עם חלונות, חד קבינה עם ארגז או שלדה חשופה או דאבל קבינה – כנ""ל. בסה"כ התארכו הויוארו והטראפיק החדשות באופן משמעותי, עם תוספת של 21.6 ס"מ ביחס לדגמים היוצאים, ועתה עומד אורך הגרסאות הקצרות יותר על 500 ס"מ, והארוכות יותר על 540 ס"מ. גם היצע המנועים משותף ודומה באופל וברנו החדשות וכולל כבעבר מגוון רחב לבחור ממנו. חדש לגמרי הוא מנוע 1.6 ליטר מבית רנו המוצע עבור שתי המסחריות – 1.6 ליטר 4-צילינדרים טורבו-דיזל המוצע עם מגדש אחד או כפול. מנוע זה מוצע ב-4 רמות הספק שונות: 90, 115, 120 או 140 כ"ס, והוא אמור להיות פורץ דרך בסגמנט בכל הקשור לצריכת דלק ופליטת מזהמים, עם הצהרה להגיע עד לצריכה ממוצעת של כ-17 ק"מ לליטר (לא צוין באיזו רמת הספק מדובר). חובבי הסטטיסטיקה והמספרים ישמחו לגלות שבסה"כ ניתן לבחור מבין 270 גרסאות שונות של הויוארו/טראפיק, בבחירה בין המרכבים, המנועים, האורכים ורמות האבזור השונות. אופל ויוארו: עד 270 גרסאות שונות (אותו הדין גם לגבי התאומה – רנו טראפיק)
אופל ויוארו ורנו טראפיק החדשות יוצעו כדגמי 2015 במהלך הקיץ הקרוב. רנו טראפיק ייוצר במפעל רנו ב-Sandouville שבצרפת ואופל תייצר את הויוארו התאום-הכמעט-זהה במפעל ווקסהול ב-Luton שבאנגליה (באנגליה ישווק כווקסהול ויוארו). שני כלי הרכב המסחריים צפויים להגיע גם אלינו.