Kioti CK2810 Kioti CK2810טרקטורים קיוטי (Kioti) מיוצרים על ידי קונצרן דה-דונג (Daedong) הקוריאני ומהווים את מותג הפרימיום שלו, המיועד לייצוא מחוץ לקוריאה, בעיקר לארה"ב. תחת המותג משווקים גם כלי רכב קלים לשטח (UTV), מנועים וציוד נרתם לטרקטורים דוגמת כפות, מכסחות ועוד. טרקטורים קיוטי מחולקים כיום ל-7 סדרות בטווח הספק שבין 22 ל-91.2 כ"ס ומתמודדים על ליבם וכיסם של חקלאים הנדרשים לכלי רב תכליתי במשק, גננים, חוות, גופים מוניציפאליים, משתלות ועוד.
עד כה היה זיכיון יבוא ושיווק טרקטורים קיוטי בידי קיבוץ ניר דוד, במקביל לזיכיון קובוטה. עם יציאת ניר דוד מתחום הטרקטורים, לאחר העברת זיכיון היבוא של קובוטה לחברת 'מכשירי תנועה', נחת גם זיכיון קיוטי על המדף. עתה, לאחר מו"מ ארוך מודיעה חברת צ.ל.ע. על קבלתה את זיכיון הייבוא והשיווק של טרקטורים קיוטי בארץ.

Kioti RX7620 עם תא מפעיל סגור

Kioti RX7620 עם תא מפעיל סגור

Kioti RX7620 עם תא מפעיל פתוח Kioti RX7620 עם תא מפעיל פתוח צ.ל.ע, למי ששכח, נכנסה לתחום החקלאות באמצע 2013 עם קבלת זיכיון ייבוא ושיווק קבוצת סאמה דויץ-פאהר האיטלקייה בארץ. החברה עסקה עד אז בציוד כבד ונחשבת שחקן משמעותי בארץ בתחום זה עם ייצוג מספר מותגים מובילים. "כניסתנו לסגמנט הטרקטורים הקטנים (25-75 כ"ס) נובעת מהרצון לתת ללקוחות פתרון כולל, ומהסיבה שלחברות סאמה ודויץ-פהאר אין כלים תחרותיים בסגמנט זה", מוסר מעוז סואץ, מנכ"ל צ.ל.ע. בהקשר זה. "חברת קיוטי היא חברת פרימיום המתאימה מאוד למיתוג של חברת צלע הידועה בייצוג מותגים מובילים בעולם."קיוטי מסדרה DK קיוטי מסדרה DK מחברת צ.ל.ע נמסר כי הדגמים המתוכננים להגיע בשלב הקרוב הם קיוטי CK2810 (עם 28 כ"ס) הקומפקטי, ודגם גדול וחזק יותר – RX7620P (עם 76 כ"ס) – ו-Power Shuttle. דגמים אלו – כרוב דגמי היצרנית – מוצעים גם עם אופציה לתא מפעיל סגור וכפות. משלוח ראשון של הטרקטורים כבר בדרך לארץ והוא צפוי להגיע תוך מספר שבועות. בהמשך מתכוונת צ.ל.ע להביא גם דגמים משופרים של סדרה DK (40-90 כ"ס), סדרה זו יובאה לארץ בעבר ועתה מדובר במהדורה המתקדמת והעדכנית שלה, לאחר שדרוגים ושיפורים.