מזמרה חשמלית זאנון ZT40

יבואני מוצרי Zanon האיטלקייה מציעים מעתה בארץ מזמרה חשמלית הניזונה מסוללה הנישאת על הגב בשם Tiger ZT40. המזמרה נועדה כמובן להקל את עבודת הגיזום במטעים ובכרמי יין כאחד, הודות לעובדה שמנוע חשמלי דואג למלאכת הסגירה של להבי המזמרה – במקום היד האנושית – ובעוצמה רבה.

מזמרה חשמלית זאנון עם מוט הארכה ZT40

למזמרה שני מפתחי חיתוך – 20 ו-38 מ"מ וכוח הסגירה המוצהר הוא 200 ניוטון-מטר. ציר הלהבים מחובר באמצעות מסב המוגן בפטנט ולדברי היצרנית אינו דורש כל תחזוקה, דוגמת כיוון, גירוז או ניקוי. הלהבים עצמם מושחזים בטכנולוגיית לייזר ומתיימרים לייצר חתך נקי ונטול מעיכות או פציעות, העלולות להוביל לחדירת פטריות ומחלות בשלב מאוחר יותר.

מזמרה חשמלית זאנון ZT40

ל-Tiger ZT40 היכולת לבצע שלושה מהלכי חיתוך בגיזום ענפים דחוסים, כלומר: אם הענף קשה מכדי להיחתך בלחיצה הראשונה, תעצור המזמרה ותדחוף את הלהב פעם נוספת, ללא פתיחתה; המזמרה "יודעת" לבצע מהלך כזה 3 פעמים עד להשלמת חיתוך כל קוטר הענף אשר נכנס ללהב.

מנשא גב לסוללות - זאנון Drive 500S

מנשא גב לסוללות – זאנון Drive 500S

המזמרה מותאמת לערכת הסוללה הנישאת על הגב מדגם Drive 500S של זאנון אף היא, כאשר הערכה של הסוללות הנישאת על הגב שוקלת 2,300 גרם והידית עם יחידת המזמרה שוקלת 860 גרם. זו האחרונה מתוכננת לעבודה הן ביד שמאל והן ביד ימין. הסוללה היא מסוג Li-Ion ובבדיקות שנערכו בארץ הספיקה טעינת סוללה אחת ליומיים עבודה רציפה – 7 שעות בכל פעם, כאשר הסוללה טרם התרוקנה לחלוטין בסוף הבדיקה. היצרן מבטיח עד 16 שעות עבודה רציפות בין טעינות. למערכת הסוללה מונה מונה זמורותחיתוכים, והיא "יודעת" לזהות מכשירים נוספים הניתנים לחיבור כמו מנערת זיתים דגם קרבוניום S של היצרן. לקבלת פרטים נוספים מיבואן מוצרי זאנון לארץ, לחצו כאן

2 תגובות
    • דני שטיינמן
      דני שטיינמן אומר:

      בוב שלום, בסוף הידיעה יש הפניה ליבואן ("לחץ כאן"). תוכל גם להגיע אליו בלחיצה כאן .
      המערכת

תגובות סגורות